Jim Carducci je inženjer koji gaji veliku ljubav prema dual-sport
motociklima i motoru harleya sportstera. Stoga je te dvije ljubavi
objedinio u projektu naziva Carducci Dual Sport SC3 Adventure
Vrlo zanimljiv oku, ovaj je motocikl napucan tehničkim pikanterijama i sasvim je po Jimovom guštu. Kako bi što bolje funkcionirao u stvarnosti, Carducci je cijelo vrijeme vozio BMW-ov GS i KTM-ov adventure 950, ne bi li što bolje razvio prototip SC3, o kojem je razmišljao punih 10 godina.
Sportsterov motor bio je polazišna osnova, jer razvija obilje okretnog momenta, a tu je i zarazni zvuk velikog V-twina. Jim je kupio sportstera iz 2003. koji je poslužio kao donor, a onda se pozabavio u AutoCAD-u s geometrijom okvira, motora i ovjesa, kao i položajem vozača. Cilj je bio postići optimalan kut glave okvira i predtrag, te produljiti hod ovjesa sprijeda i straga.
Mnoge su komponente ručno izrađene, a tu su i svi detalji često viđeni na motociklima adventure klase. Čak i nožni pokretač! Sportsterov je motor dodatno ojačan NRHS 1250 ccm kitom, ovjes potpisuje Öhlins, a kotači su kakvi i trebaju biti, promjera 21 odnosno 18 cola, dok ispuh potpisuje Supertrapp. Dvije i pol godine trajao je razvoj do stadija potpune upotrebljivosti i funkcionalnosti motocikla, ali Jim želi doraditi još neke detalje te ugraditi bočne kofere. Interesantno je što iz Harleya pokazuju zanimanje za opisani projekt, pa nije sasvim nerealno isključiti scenarij u kojem bi i Harley ušao u adventure klasu. Ali na svoj, vrlo poseban način.