U Europi je zabilježen primjetan rast potražnje za motociklima opremljenih automatskim DCT mjenjačima
Iako automatski prijenos na motociklima još uvijek izaziva kontroverze, u ekstremnim slučajevima čak i sablazan, čini se kako se vremena polako mijenjaju. Naime, Honda je objavila podatak o porastu potražnje za motociklima opremljenim DCT automatskim mjenjačima s dvije spojke, preciznije, prodano je ukupno 12.500 motocikala od 2010., kada je spomenuti sustav prijenosa bio dostupan na modelu VFR 1200 F.
Japanski proizvođač trenutno na europskom tržištu nudi četiri modela s opcionalnim DCT-om: VFR1200F, NC700X, NC700S i Crosstourer. Uz navedene, dostupan je i križanac skutera i motocikla, model Integra, isključivo uz DCT prijenos. Najzanimljivije u cijeloj priči je što kupci sve više odabiru automatski prijenos u modelima u kojima je dostupan, pa je tako zabilježen porast potražnje za DCT-om na modelu NC 700 X od čak 44%, što bi značilo da svaki drugi kupac tog modela bira automatiku. Još je zanimljivija situacija s maksi-enduro modelom Crosstourer, gdje je u početku prodaje DCT biralo tek 25% kupaca, da bi taj udio do veljače ove godine skočio na enormnih 70%!
Honda je očigledno dobro procijenila u kojem će se smjeru kretati potražnja za automatskim sustavom prijenosa, odnosno, prepoznala je novu generaciju vozača neopterećenih predrasudama i tradicijom. Sukladno tome, rade na kontinuiranom razvoju DCT-a, koji će u bližoj budućnosti biti dostupan na većem broju modela. Niz će uskoro nastaviti s cruiser modelima CTX 700 i CTX 700N, koji tek trebaju stići u Europu.