Motorevija
PRETRAGA
2013-04-19 11:15:28 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

U Europi je zabilježen primjetan rast potražnje za motociklima opremljenih automatskim DCT mjenjačima



Iako automatski prijenos na motociklima još uvijek izaziva kontroverze, u ekstremnim slučajevima čak i sablazan, čini se kako se vremena polako mijenjaju. Naime, Honda je objavila podatak o porastu potražnje za motociklima opremljenim DCT automatskim mjenjačima s dvije spojke, preciznije, prodano je ukupno 12.500 motocikala od 2010., kada je spomenuti sustav prijenosa bio dostupan na modelu VFR 1200 F.



Japanski proizvođač trenutno na europskom tržištu nudi četiri modela s opcionalnim DCT-om: VFR1200F, NC700X, NC700S i Crosstourer. Uz navedene, dostupan je i križanac skutera i motocikla, model Integra, isključivo uz DCT prijenos. Najzanimljivije u cijeloj priči je što kupci sve više odabiru automatski prijenos u modelima u kojima je dostupan, pa je tako zabilježen porast potražnje za DCT-om na modelu NC 700 X od čak 44%, što bi značilo da svaki drugi kupac tog modela bira automatiku. Još je zanimljivija situacija s maksi-enduro modelom Crosstourer, gdje je u početku prodaje DCT biralo tek 25% kupaca, da bi taj udio do veljače ove godine skočio na enormnih 70%!





Honda je očigledno dobro procijenila u kojem će se smjeru kretati potražnja za automatskim sustavom prijenosa, odnosno, prepoznala je novu generaciju vozača neopterećenih predrasudama i tradicijom. Sukladno tome, rade na kontinuiranom razvoju DCT-a, koji će u bližoj budućnosti biti dostupan na većem broju modela. Niz će uskoro nastaviti s cruiser modelima CTX 700 i CTX 700N, koji tek trebaju stići u Europu.









Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R