Motorevija
PRETRAGA
2010-01-19 12:01:31 , Autor: Motorevija
Bookmark and Share

Honda je za 2010. predstavila čitavu paletu novih motocikala među kojima je najveća zvijezda zasigurno Honda VFR 1200F

Honda VFR 1200F



Najnoviji VFR ostvaruje optimalnu kombinaciju sportskih i touring performansi pri tom koristeći najnaprednije tehnologije. Koncepcija dizajna i performansi ovog motocikla je vođena potpunim zadovoljenjem potreba klijenata.
Harmoničan, elastičan i eksplozivan V4 motor zapremnine 1237 cm3 razvija čak 172,6 KS pri 10.000 okretaja, dok maksimalni okretni moment iznosi 129 Nm na 8750 o/min. Dok je 90 posto momenta dostupno već na 4000 o/min.
Njegov jedinstveni rad motora podsjeća na 'otkucaje srca', dok se savršenstvo vožnje Honde VFR teško može naći u drugim motociklima.

Honda VT 1300CX



Novi VT 1300CX je pravi lovac na poglede koji objedinjuje inovativnu tehnologiju i vrhunske vozne performanse, pri tom omogućavajući zabavnu, udobnu i iznad svega nezaboravnu vožnju.
Upravljati Hondom VT 1300CX je iznimno lako, dok je savršenstvo krstarenja zajamčeno.
Hondu VT 1300CX pokreće hlađeni dvocilindrični agregat zapremine 1312 ccm, koji se može pohvaliti i niskom potrošnjom goriva.
Od standardne klase odudara i ovjes. Čak i na cestama iznimno loše kvalitete VT 1300CX neravnine prolazi bez problema.

Honda CBF 1000



Elegantan i lako upravljiv novi CBF 1000 omogućava maksimalan užitak u vožnji i nudi još jedan korak dalje prema užitku svestranog motociklizma. Novi CBF odlikuje naglašena sportska nota te poboljšana ergonomija. Njegova snaga pruža fleksibilnost i jednostavnost upravljanja te osigurava impresivnu pouzdanost i ekonomičnost.
Udobnost vožnje je najbolja u klasi, dok elegantno oblikovani poluoklop pruža izvrsnu zaštitu od vjetra, čak i pri visokim putnim brzinama, a istovremeno ne dovodi u pitanje upravljivost i okretnost. Agregat zapremnine 998 ccm nudi vrhunske performanse i izdašna ubrzanja. CBF 1000 je moguće kupiti s ABS integriranim kočnim sustavom koji znatno doprinosi sigurnosti.

Honda VTR 250



Iako je novost u Europi, VTR 250 se već dokazao u Japanu, gdje je lider u kategoriji motocikala do 250 ccm.
Ovaj novi, karizmatični naked osvojit će mnoge vozače svojom kombinacijom energičnosti, lakoće upravljanja te atraktivnog izgleda.
Njegov živahni V2 agregat koji pogoni ovaj motocikl prvi put je ugledao svjetlo dana davne 1982. godine u modelu VT 250F, dok bi kroz godine unapređenja modela agregat zadržao svoj osnovni koncept stavljajući naglasak na kompaktnu veličinu i vrhunske performanse. U 1997. godini ovaj agregat je implementiran u upadljivi okvir i predstavljen pod oznakom VTR i od tada mu popularnost ne jenjava. Agregat zapremnine 250 ccm razvija 30 KS pri visokih 10.500 okr/min.

Honda PCX



Posljednjih godina u Europi znatno raste popularnost skutera manjih zapremnina, dok istovremeno urbana populacija sve više spoznaje važnost ekonomičnih vozila s malim utjecajem na okoliš. Ovo su smjernice koje je Honda koristila prilikom konstrukcije novog skutera jednostavno nazvanog PCX. Međutim, privlačnost skutera nije samo u maloj potrošnji i sposobnosti provlačenja kroz gradsku gužvu, već i u zabavi i slobodi koju može pružiti samo prijevozno sredstvo na dva kotača.
Novi PCX je kompaktan skuter s kotačima srednje veličine koji će se izvrsno snaći u urbanom okruženju, ali je isto tako svojevrsni statusni simbol vlasnika jer svojim modernim i elegantnim linijama lako privlači poglede.
Agregat zapremnine 124,9 ccm razvija 11,3 KS, a efikasnost agregata je dodatno unaprijeđena za 5% sustavom koji gasi agregat nakon 3 sekunde rada u praznom hodu, a pali kada se zakrene ručica gasa. Uz ovakav, ekonomičan način rada PCX u prosjeku troši samo dvije litre goriva na stotinu kilometara.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R