Honda je za 2010. predstavila čitavu paletu novih motocikala među kojima je najveća zvijezda zasigurno Honda VFR 1200F
Honda VFR 1200F
Najnoviji VFR ostvaruje optimalnu kombinaciju sportskih i touring performansi pri tom koristeći najnaprednije tehnologije. Koncepcija dizajna i performansi ovog motocikla je vođena potpunim zadovoljenjem potreba klijenata.
Harmoničan, elastičan i eksplozivan V4 motor zapremnine 1237 cm3 razvija čak 172,6 KS pri 10.000 okretaja, dok maksimalni okretni moment iznosi 129 Nm na 8750 o/min. Dok je 90 posto momenta dostupno već na 4000 o/min.
Njegov jedinstveni rad motora podsjeća na 'otkucaje srca', dok se savršenstvo vožnje Honde VFR teško može naći u drugim motociklima.
Honda VT 1300CX
Novi VT 1300CX je pravi lovac na poglede koji objedinjuje inovativnu tehnologiju i vrhunske vozne performanse, pri tom omogućavajući zabavnu, udobnu i iznad svega nezaboravnu vožnju.
Upravljati Hondom VT 1300CX je iznimno lako, dok je savršenstvo krstarenja zajamčeno.
Hondu VT 1300CX pokreće hlađeni dvocilindrični agregat zapremine 1312 ccm, koji se može pohvaliti i niskom potrošnjom goriva.
Od standardne klase odudara i ovjes. Čak i na cestama iznimno loše kvalitete VT 1300CX neravnine prolazi bez problema.
Honda CBF 1000
Elegantan i lako upravljiv novi CBF 1000 omogućava maksimalan užitak u vožnji i nudi još jedan korak dalje prema užitku svestranog motociklizma. Novi CBF odlikuje naglašena sportska nota te poboljšana ergonomija. Njegova snaga pruža fleksibilnost i jednostavnost upravljanja te osigurava impresivnu pouzdanost i ekonomičnost.
Udobnost vožnje je najbolja u klasi, dok elegantno oblikovani poluoklop pruža izvrsnu zaštitu od vjetra, čak i pri visokim putnim brzinama, a istovremeno ne dovodi u pitanje upravljivost i okretnost. Agregat zapremnine 998 ccm nudi vrhunske performanse i izdašna ubrzanja. CBF 1000 je moguće kupiti s ABS integriranim kočnim sustavom koji znatno doprinosi sigurnosti.
Honda VTR 250
Iako je novost u Europi, VTR 250 se već dokazao u Japanu, gdje je lider u kategoriji motocikala do 250 ccm.
Ovaj novi, karizmatični naked osvojit će mnoge vozače svojom kombinacijom energičnosti, lakoće upravljanja te atraktivnog izgleda.
Njegov živahni V2 agregat koji pogoni ovaj motocikl prvi put je ugledao svjetlo dana davne 1982. godine u modelu VT 250F, dok bi kroz godine unapređenja modela agregat zadržao svoj osnovni koncept stavljajući naglasak na kompaktnu veličinu i vrhunske performanse. U 1997. godini ovaj agregat je implementiran u upadljivi okvir i predstavljen pod oznakom VTR i od tada mu popularnost ne jenjava. Agregat zapremnine 250 ccm razvija 30 KS pri visokih 10.500 okr/min.
Honda PCX
Posljednjih godina u Europi znatno raste popularnost skutera manjih zapremnina, dok istovremeno urbana populacija sve više spoznaje važnost ekonomičnih vozila s malim utjecajem na okoliš. Ovo su smjernice koje je Honda koristila prilikom konstrukcije novog skutera jednostavno nazvanog PCX. Međutim, privlačnost skutera nije samo u maloj potrošnji i sposobnosti provlačenja kroz gradsku gužvu, već i u zabavi i slobodi koju može pružiti samo prijevozno sredstvo na dva kotača.
Novi PCX je kompaktan skuter s kotačima srednje veličine koji će se izvrsno snaći u urbanom okruženju, ali je isto tako svojevrsni statusni simbol vlasnika jer svojim modernim i elegantnim linijama lako privlači poglede.
Agregat zapremnine 124,9 ccm razvija 11,3 KS, a efikasnost agregata je dodatno unaprijeđena za 5% sustavom koji gasi agregat nakon 3 sekunde rada u praznom hodu, a pali kada se zakrene ručica gasa. Uz ovakav, ekonomičan način rada PCX u prosjeku troši samo dvije litre goriva na stotinu kilometara.