Performanse najsnažnijeg skutera na svijetu sada su udružene sa sigurnošću koju pružaju elektronički sustavi posljednje generacije, proizašli iz Aprilijinog iskustva u natjecateljskom motociklizmu
SRV 850 proizlazi iz iskustva koje je Aprilia stekla tijekom desetaka godina uspjeha na najprestižnijim natjecanjima, uključujući i Superbike gdje je Max Biaggi 2010. godine s motociklom RSV4 osvojio naslov prvaka te je trenutno vodeći u ovogodišnjem izdanju prvenstva.
Poveznica ovog skutera s Aprilijinim superbikeom, pobjednikom usporednih testova najvažnijih specijaliziranih časopisa u Europi, jasno je vidljiva već po samom dizajnu. Odvažne linije naglašavaju dinamičnu narav ovog skutera i njegovih jedinstvenih tehničkih karakteristika. Prednji kraj skutera neodoljivo podsjeća na Aprilijin superbike. Trostruko prednje svjetlo ispod kojeg se nalaze usisi zraka i prednja maska, elementi su koje ovaj skuter dijeli s modelom RSV4, motociklom koji je postavio nove standarde u klasi super sportskih motocikala. SRV predstavlja dodirnu točku između svijeta skutera i svijeta motocikala. Detalji ispunjavaju očekivanja. Aluminijski upravljač, stražnje svjetlo u LED tehnologiji te multifunkcionalna instrumentna ploča s digitalnim zaslonom inspirirani su sportskim motociklima.
|
Na prvi pogled uočljiva je sličnost sa superbikeom RSV4 |
Aprilia SRV 850 ABS/ATC napredovala je predstavljanjem kombinacije sustava ABS i ATC, prvi put u ovoj klasi skutera. ABS sprječava blokiranje kotača prilikom kočenja, dok ATC osigurava najbolje prianjanje kotača prilikom ubrzavanja u svim uvjetima. Ova dva sustava prilagođena su upravo za ovaj izvanredan skuter od strane Aprilijinog centra za istraživanje i razvoj.
|
Prvi put u klasi maksi skutera - kombinacija sustava ABS i ATC |
Pogonski agregat aprilije SRV 850 ABS/ATC prvi je i jedini V 90° pogonski agregat u svijetu skutera i čini ovaj model najbržim i najsnažnijim skuterom na svijetu.
|
Kombinacija ABS/ATC omogućuje sigurno zaustavljanje te odlično ubrzavanje |
Pozamašna snaga Aprilijinog V2 agregata zahtijeva iznimno rigidnu šasiju. Rešetkasti okvir s dvostrukom kolijevkom aprilije SRV 850 ABS/ATC izrađen je od čeličnih cijevi te prešanih ojačanja. Simulacije i testovi pokazali su da SRV 850 ABS/ATC pruža koeficijent stabilnosti pri punoj snazi jednak onome na motociklima (1 rad/s) te gotovo dvostruk u usporedbi s klasičnim skuterom.
|
Aprilia SRV 850 ABS/ATC dostupan je u crnoj i bijeloj boji |
SRV 850 ABS/ATC dostupan je u dvije boje: crna competition i bijela racing po cijeni od 79.990 kuna za gotovinsko plaćanje.
APRILIA SRV 850 ABS/ATC - tehničke karakteristike
Pogonski agregat 90° V-twin, četverotaktni
Zapremnina 839,3 cm³
Provrt/hod 88 mm/69 mm
Snaga 76 KS pri 7.750 o/min
Okretni moment 76,4 Nm pri 6.000 o/min
Razvod jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) 4 ventila po cilindru
Napajanje elektronsko ubrizgavanje, leptirasto tijelo Ø 38 mm
Hlađenje tekućinom
Podmazivanje suhi karter s dvostrukom uljnom pumpom
Mjenjač CVT Variomat
Spojka automatska centrifugalna suha spojka s ublaživaćem vibracija
Šasija dvostruka kolijevka od čeličnih cijevi visoke čvrstoće
Prednji ovjes teleskopska hidraulična vilica Ø 41 mm, hod kotača 122 mm
Stražnji ovjes bočno postavljeni, horizontalni amortizer. Prednapregnutost podesiva u 7 položaja.
Prednja kočnica dva diska Ø 300 mm, Brembo plutajuća kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS
Stražnja kočnica disk Ø 280 mm, kočna kliješta s dva klipa. Dvokanalni ABS
Prednji kotač aluminijska legura 16" x 3,50
Stražnji kotač aluminijska legura 15" x 4,50
Prednja guma bez zračnice 120/70-R16” - 57H
Stražnja guma bez zračnice 160/60-R15” - 67H
Dužina/širina 2.237 mm/790 mm
Međuosovinski razmak 1.593 mm
Visina sjedala 780 mm
Spremnik goriva 18,5 l
Suha težina 249 kg
Homologacija EURO 3