Motorevija
PRETRAGA
2011-03-01 11:52:32 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share





Aktualno

Uoči salona automobila u Ženevi isprobali smo Citroën DS4 i koncept Metropolis.
Donosimo pregled najvažnijh noviteta koji će premijeru imati u švicarskom gradu na jezeru – Ženevi.

Vozili smo
Napravili smo prve kilometre novim Ford Focusom, Lexusom CT 200h, Subaru Treziom te Opel Antarom i Chevrolet Captivom i Citroën DS3 Racing

Tehnika
Donosimo priču o pumpama na sunčev pogon

Top 10
Ovaj smo put za vas probrali najbolju kupnju automobila sa 300 KS i više, od hardcore sportaša pa sve do limuzina

Tržište rabljenih
Automobili do 50.000 kuna. Ponuda nikad nije bila toliko raznolika

Test
U novom broju donosimo test čak 14 vrućih modela u ponudi na domaćem tržištu

Istraživanje
Donosimo sve o Održavanje malih turbomotora. Treba li nas biti strah?

Servis spojke
Spojka je potrošni materijal i s prijeđenim se kilometrima sve više troši. Kako to prepoznati i što učiniti?

Gumball 3000
Utrka koja to nije. Ovogodišnje izdanje krajem svibnja trebalo bi proći kroz Hrvatsku

Volvo Ice Camp
Kako znamo da Volvo V60 ne pati od visinske bolesti? Družili smo se s njim na 2500 metara nadmorske visine, eto kako

Mercedes SLS AMG vs. 300 SL
Na krilima Mercedesovih legendi uzletjeli smo na fascinantno putovanje

Intervju
George A. Gallion - Čovjek koji je cijeli radni vijek odradio dizajnirajući Opele najviše se ponosi studijom CD i čuvenom Mantom
Serge Prevot - S generalnim direktorom Peugeota Hrvatske razgovarali smo u uvođenju modela 508 na naše tržište

SPORT
Formula 1
Ključ sezone mogle bi biti inovacije. Pitanje je samo evolucije ili revolucije

WRC reli Švedska
Prva utrka po novim pravilima





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R