Yamaha je nedavne modifikacije sa MT-09 prenijela i na heritage-model XSR 900. Što znači da stiže s osnaženim trilingom, kvalitetnijim ovjesom, novim instrumentima te s više elektronskih pomagala
Yamaha je 2016. sa retro modelom XSR 900 proširila obitelj trocilindraša MT-09. Za modelsku godinu 2022. XSR će dobiti novi okvir Deltabox koji bi mu trebao dati novu dozu dinamike. Novi okvir od lijevanog aluminija ima povećanu torzijsku krutost, što bi trebalo biti dobro za stabilnost na pravcu, ali bez narušavanja upravljivosti i agilnosti.
Isto tako, međuosovinski razmak raste na 1495 milimetara a stražnji dio okvira, uključujući i oslonce za noge suvozača, također je nov. Novo stražnje LED svjetlo pomiče se ispod voluminoznijeg sjedala, registarska pločica se nalazi na novom stražnjem nosaču. Retrovizori su također migrirali – sa pozicije na upravljaču sve do njegovih krajeva.
Trocilindraš sada ispušne plinove ispušta iz novog prigušivača a poklopac 15-litarskog spremnika goriva također je redizajniran. Ovdje su upečatljive ventilacijske škrge na prednjoj strani i novi trkaći poklopac spremnika goriva. Nove su i bočne oplate iznad trokuta okvira.
Sustav kočnica s dvostrukim diskovima promjera 298 mm na prednjem kotaču sada kontrolira Brembova radijalna pumpa, a stražnjom kočnicom upravlja kovana nožna poluga. Stražnji KYB monoamortizer je podesiv, novodizajnirani lijevani naplatci imaju manji moment inercije. Yamaha govori o ukupno 700 grama manje mase.
Okruglo prednje svjetlo je zadržano, ali sada sjaji full LED-tehnologijom i nalazi se između novih nosača. Pokazivači smjera također se oslanjaju na LED tehnologiju. Kao što je već poznato, XSR 900 u okviru nosi i dorađeni pogonski agregat iz MT-09. Obujam je povećan na 889 ccm a snaga za četiri KS tj. na ukupno 119 KS. Maksimalni okretni moment od 93 Nm sada je dostupan pri 7000 o/min a prvi i drugi stupanj prijenosa u mjenjaču su postavljeni duže.
Iako se XSR 900 oslanja na vintage stil, vozači su sigurno sretni zbog podrške modernih elektronskih sustava. Novi IMU (šest osi) omogućuje XSR-u kontrolu trakcije osjetljivu na kut nagiba motocikla koja se može podesiti u tri stupnja, kontrolu podizanja na stražnji kotač kao i ABS za zavoje. Quickshifter s funkcijom blippera oduševit će ljubitelje brze izmjene stupnjeva bez uporabe spojke a tu su i tempomat te četiri programirana moda vožnje.
Okrugli LC-zaslon prijašnjeg modela zamijenjen je modernim i podesivim TFT-zaslonom u boji veličine 3,5 inča sa 'trakastim' brojačem okretaja. Facelift XSR-a 900 je zaokružen novom shemom boja. Modelska godina 2022. stiže u modernoj interpretaciji kombinacije nepogrešive plave i žute boje legendarnog trkača iz 80-ih Christiana Sarrona.
Yamaha ovu kombinaciju boja sa zlatnim felgama naziva 'Legend Blue'. Alternativno, XSR se također može naručiti u 'midnight black' s crvenim detaljima te vilicom u crnoj boji. Cijene Yamahina retro nakeda još nisu poznate, a u domaćim salonima ga možemo očekivati od travnja iduće godine.