Motorevija
PRETRAGA
2021-11-04 12:04:25 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Yamaha je nedavne modifikacije sa MT-09 prenijela i na heritage-model XSR 900. Što znači da stiže s osnaženim trilingom, kvalitetnijim ovjesom, novim instrumentima te s više elektronskih pomagala



Yamaha je 2016. sa retro modelom XSR 900 proširila obitelj trocilindraša MT-09. Za modelsku godinu 2022. XSR će dobiti novi okvir Deltabox koji bi mu trebao dati novu dozu dinamike. Novi okvir od lijevanog aluminija ima povećanu torzijsku krutost, što bi trebalo biti dobro za stabilnost na pravcu, ali bez narušavanja upravljivosti i agilnosti.

 

Isto tako, međuosovinski razmak raste na 1495 milimetara a stražnji dio okvira, uključujući i oslonce za noge suvozača, također je nov. Novo stražnje LED svjetlo pomiče se ispod voluminoznijeg sjedala, registarska pločica se nalazi na novom stražnjem nosaču. Retrovizori su također migrirali – sa pozicije na upravljaču sve do njegovih krajeva.

Trocilindraš sada ispušne plinove ispušta iz novog prigušivača a poklopac 15-litarskog spremnika goriva također je redizajniran. Ovdje su upečatljive ventilacijske škrge na prednjoj strani i novi trkaći poklopac spremnika goriva. Nove su i bočne oplate iznad trokuta okvira.

 

Sustav kočnica s dvostrukim diskovima promjera 298 mm na prednjem kotaču sada kontrolira Brembova radijalna pumpa, a stražnjom kočnicom upravlja kovana nožna poluga. Stražnji KYB monoamortizer je podesiv, novodizajnirani lijevani naplatci imaju manji moment inercije. Yamaha govori o ukupno 700 grama manje mase.

 

Okruglo prednje svjetlo je zadržano, ali sada sjaji full LED-tehnologijom i nalazi se između novih nosača. Pokazivači smjera također se oslanjaju na LED tehnologiju. Kao što je već poznato, XSR 900 u okviru nosi i dorađeni pogonski agregat iz MT-09. Obujam je povećan na 889 ccm a snaga za četiri KS tj. na ukupno 119 KS. Maksimalni okretni moment od 93 Nm sada je dostupan pri 7000 o/min a prvi i drugi stupanj prijenosa u mjenjaču su postavljeni duže.

 

Iako se XSR 900 oslanja na vintage stil, vozači su sigurno sretni zbog podrške modernih elektronskih sustava. Novi IMU (šest osi) omogućuje XSR-u kontrolu trakcije osjetljivu na kut nagiba motocikla koja se može podesiti u tri stupnja, kontrolu podizanja na stražnji kotač kao i ABS za zavoje. Quickshifter s funkcijom blippera oduševit će ljubitelje brze izmjene stupnjeva bez uporabe spojke a tu su i tempomat te četiri programirana moda vožnje.

 

Okrugli LC-zaslon prijašnjeg modela zamijenjen je modernim i podesivim TFT-zaslonom u boji veličine 3,5 inča sa 'trakastim' brojačem okretaja. Facelift XSR-a 900 je zaokružen novom shemom boja. Modelska godina 2022. stiže u modernoj interpretaciji kombinacije nepogrešive plave i žute boje legendarnog trkača iz 80-ih Christiana Sarrona. 



Yamaha ovu kombinaciju boja sa zlatnim felgama naziva 'Legend Blue'. Alternativno, XSR se također može naručiti u 'midnight black' s crvenim detaljima te vilicom u crnoj boji. Cijene Yamahina retro nakeda još nisu poznate, a u domaćim salonima ga možemo očekivati od travnja iduće godine.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R