Redizajn vanjštine i moderni LCD, odnosno TFT instrumenti glavna su obilježja nove modelske godine
Yamaha X-Max 300 izuzetno je dobro prihvaćen skuter na brojnim europskim tržištima, od travnja 2017. niže izvrsne prodajne rezultate, no sada je došlo vrijeme za dizajnerski i tehnički update kako bi bolje držao korak s brojnom konkurencijom.
Na prvi pogled dizajnerske intervencije su minimalne i skuter djeluje prepoznatljivo, no podareno mu je više sportskog štiha. Prednja LED svjetla imaju karakterističan X-potpis, dok su pokazivači smjera postavljeni visoko na oplati.
Kokpit je temeljito promijenjen i krasi ga novi LCD ekran dijagonale 4,3 inča, uz mogućnost povezivanja s pametnim telefonom putem Bluetootha i pripadajuće aplikacije 'Yamaha My Ride'. Verzija Tech Max odlazi još korak dalje jer ima TFT ekran u boji te izdvojeni LCD brzinomjer. Također, tu je i povezivost s pametnim telefonom, kao i navigacija s potpisom Garmina.
Glavne razlike između modela X-Max 300 i X-Max 300 Tech Max tiču se kokpita, no potonji se ističe po finijoj izvedbi detalja te plemenitijim materijalima. Drukčija presvlaka sjedala i aluminijski oslonci nogu samo su neki od detalja.
U tehničkom smislu nema nikakvih promjena, jednocilindraš obujma 292 ccm razvija 28 KS koji se putem CVT-a šalju na stražnji kotač promjera 14 cola, dok je prednji za col veći. Sprijeda je i dalje (samo) jedan disk, a na popisu opreme su ABS, kontrola trakcije, kao i keyless koji se ugrađuje od 2017. Masa skutera s punim spremnikom goriva iznosi 183 kg, a proizvodi se u Francuskoj. Početak prodaje očekuje se tijekom lipnja 2023, a u ponudi će se naći i redizajnirani X-Max 125. Više informacija i objavu cijene očekujemo na predstojećem sajmu EICMA 2022.