TMax je kompletno novodizajniran, s kapacitetnijim ovjesom i digitalnim instrumentima
Yamaha je s modelom TMax čvrsto zasjela na tron maksi-skutera. Već 20 godina izravni konkurenti 'lome zube' i pokušavaju odgristi dio tržišnog kolača, ali bez većih uspjeha. Za sezonu 2022. Yamaha je temeljito revidirala svoju variomatsku perjanicu i podarila joj još više sportskog šarma.
Prednja maska osjetno je agresivnije oblikovana, u nekih detaljima je i pomalo radikalna, a tu su i razmjerno veliki usisnici zraka. U LED svjetla integrirani su pokazivači smjera, dok straga dominira svjetlo u obliku slova T. Paleta boja osvježena je žutom (extreme yellow), plavom (icon blue) i sivom (sword grey), a novi su i kotači s deset krakova.
S ciljem poboljšanja vozne dinamike Yamaha je promijenila postavke prednje upside-down vilice promjera 41 mm, kao i stražnjeg amortizera. Kao prva ugradnja koriste se gume Bridgestone Battlax SC-2. Bolju agilnost osigurava nešto uspravniji položaj sjedenja, produljeno sjedalo, ali i prostraniji oslonci za noge, što je bila jedna od kritika na modelu posljednje generacije.
Poznati dvocilindarski motor obujma 562 ccm nije značajnije dorađivan, na raspolaganju je 48 KS i 56 Nm, ali sada se gas dozira elektronskim putem. Tipke na upravljaču su redizajnirane s ciljem intuitivnijeg korištenja, a sukladno trendovima tu su i digitalni TFT instrumenti dijagonale 7 inča, uz nezaobilazne funkcije povezivosti s pametnim telefonom.
Pored standardnog modela, inačica Tech Max dolazi s električno pokretanim vjetrobranom, grijanim sjedalom i ručicama, podesivim stražnjim ovjesom i tempomatom. Tech Max se isporučuje u bojama dark petrol i power gray, a u prodajnim salonima očekuje se od ožujka 2022. Cijene zasad nisu poznate.