Zahvaljujući tehnologiji mild-hybrid, potrošnja prema tvorničkoj deklaraciji iznosi 1,8 l/100 km. U domaće salone stiže krajem veljače 2024.
Yamaha je na Milanskom salonu predstavila svoj treći skuter u klasi 125, koji po prvim reakcijama zasigurno ima sjajan tržišni potencijal. Prije svega, jer na većini EU-tržišta njime možete upravljati vozačkom dozvolom B-kategorije. U Hrvatskoj, kao što vam je poznato, to za sada to nije moguće, no optimističnu prodaju RayZR-a 125 nagovještava cijena koju najavljuje uvoznik Yamahe za Hrvatsku. Naime, trebala biti nešto povoljnija od one D'elighta 125 koji trenutno na akciji košta 3099 eura. U svakom slučaju, sjajna vijest.
Pristupačan i atraktivno skrojen hibridni urbani skuter bi se u domaćim salonima trebao naći krajem veljače ili početkom ožujka 2024. godine. Pogoni ga jednostavan, zrakom hlađen monocilindrik obujma 125 ccm, s jednom bregastom osovinom u glavi i dva ventila, a koji razvija 8,0 KS (6 kW) pri 6500 o/min. Yamaha ovaj pogonski agregat naziva 'Blue Core' i 'ekološki prihvatljiv', budući je opremljen start-stop sustavom.
Prema Yamahinim navodima, potrošnja goriva je niža od dvije litre. Preciznije: 1,8 l/100 km. U trenutku dok krećete s mjesta, Yamaha RayZR ubrzava uz pomoć sustava Power Assist. Riječ je o elektromotoru koji na sebe preuzima česta paljenja motora uslijed sustava start-stop, te također osigurava žustrije ubrzanje prilikom kretanja s mjesta.
Elektromotor je prikladno dimenzioniran - smješten je unutar stražnje vilice i pogonskog sklopa s variomatskim završnim prijenosom (oscilirajuća ruka). Vožnja isključivo na struju u konkretnom slučaju nije moguća, što znači da RayZR potpada u kategoriju tzv. 'mild-hibrida' (blagih hibrida). Čak i uz kratkotrajni e-boost, RayZR ne uspijeva dohvatiti brzinu od 100 km/h i gornje granice performansi klase 125 (15 KS/11 kW), što znači da se može voziti s vozačkom dozvolom A1.
Unatoč tehničkoj složenosti (hibridni koncept), Yamaha RayZR je prilično lagan skuter. Masa mu je – s punim spremnikom goriva od pet litara – svega 99 kg, što ga čini trenutno najlakšim Yamahinim skuterom u ponudi.
Ovjes je standardne izvedbe (klasična vilica sprijeda, decentralni monoamortizer straga), promjer diska sprijeda iznosi 190 mm dok je straga bubanj kočnica. Riječ je o kombiniranom sustavu kočenja (CBS) bez ABS-a. Gume su dimenzija 90/90-12 i 110/90-10, prostor pod sjedalom je volumena 21 litre – što je prema Yamahinim navodima dostatno za prosječnu integralnu kacigu – a visina sjedala je 785 mm. Digitalni LCD-kokpit i LED-svjetla dolaze u seriji te upotpunjuju aktualne prohtjeve među kupcima urbanih skutera. Možete birati između dvije boje: crveno-crne (Anodized Red) i crne (Midnight Black) a više informacija na
www.yamaha-motor.hr.