Novi dizajn, sportskija ergonomija i unaprijeđena elektronika
Iako trocilindarski motor CP3 obujma 890 ccm i snage 119 KS te aluminijski Deltabox okvir nisu mijenjani, sve ostalo na modelu MT-09 je novorazvijeno. Jasno je to već na prvi pogled, jer dizajn je oštriji s minimalističkim LED prednjim svjetlima inspiriranim motocross modelima serije YZ.
Pozicija sjedenja je sportskija (novo dvodijelno sjedalo, niži upravljač s mogućnošću podešavanja, oslonci nogu pomaknuti su 30,6 mm unazad i 9,5 mm prema gore te nude dvije mogućnosti podešavanja), a u kokpitu se smjestio novi TFT zaslon dijagonale 5 inča koji smo imali prilike upoznati na modeli Tracer 9 GT+ i Niken GT. Ekran ima četiri različite teme, kao i mogućnost integracije s pametnim telefonom.
Oblik spremnika goriva je novodizajniran, a poboljšana je i ergonomija za suvozača. Uz tri dostupna moda vožnje, tu su i dva nova s mogućnostima podešavanja prema individualnim preferencijama. Novost je i tempomat.
Zaustavna moć poboljšana je novom radijalnom kočnom pumpom iz Bremba, dok se na naplatcima nalaze gume Bridgestone Battlax Hypersport S23. Kupci mogu birati između tri boje: Midnight Cyan, Icon Blue i Tech Black, a kompletni detalji, dostupnost i cijene bit će poznati nakon službene premijere na sajmu EICMA Milano.