Aprilia vodi u ukupnom poretku među konstruktorima, Guintoli u lovu na naslov prvaka
Aprilije RSV4 pokazale su se kao nepobjedive u posljednjim fazama WSBK prvenstva 2014. Na francuskoj stazi Magny-Cours, Guintoli i Melandri podijelili su bodove na način da je svaki od njih ostvario po jednu pobjedu i jedan plasman na drugo mjesto. Ovakav rezultat osnažio je ambicije Guintolija za osvajanje naslova prvaka. Aprilia Racing tim sada odlazi u Katar sa samo 12 bodova zaostatka Sylvaina Guintolija iza vodećeg Sykesa.
U uzbudljivom završetku sezone, Aprilia je preuzela vodstvo od Kawasakija u ukupnom poretku među konstruktorima sa 23 boda prednosti, što demonstrira nadmoć Aprilije RSV4 na stazi.
U obje utrke, Guinoli se nije štedio i odvojio se od ostatka grupe. Samo je Melandri uspio pratiti tempo svog timskog kolege koji je odmah dokazao da može odnijeti pobjedu. Guintoli je pobjedom u prvoj utrci prikupio važne bodove za ukupni poredak u prvenstvu. U drugoj je utrci Marco, nakon što je sustigao i pretekao svog timskog kolegu ostvario značajnu prednost i osvojio svoju šestu pobjedu u ovogodišnjem izdanju WSBK prvenstva. S plasmanom na drugo mjesto Guintoli je dodatno smanjio zaostatak iza Sykesa te sada, prije posljednjeg kola u Kataru zaostaje samo 12 bodova.
Voditelj Aprilia Racinga, Romano Albesiano: „Rezultati na posljednjih nekoliko utrka su izvanredni. Pet pobjeda u šest utrka donijelo nam je vodstvo u ukupnom poretku među konstruktorima i postavilo u najbolji položaj za pokušaj osvajanja naslova prvaka među vozačima. Ovo je još jedan dokaz vrijednosti Aprilije i apsolutne konkurentnosti modela RSV4 koji nastavlja s pobjeđivanjem četiri godine nakon predstavljanja, u kojima je osvojio pet naslova prvaka. Idemo u Katar gdje ćemo se boriti do samog kraja.“
Sylvain Guintoli: „Ovo je bio odličan vikend za cijeli tim. Definitivno smo se vratili u borbu za osvajanje prvenstva. Kad sam vidio vremensku prognozu, odmah sam pomislio da će to biti dobra prilika za osvajanje važnih bodova. Na početku utrke sam riskirao dok nisam ostvario dovoljnu prednost, a nakon toga sam nastojao ostati koncentriran kako bih izbjegao nepotrebne rizike i ostvario najbolji mogući rezultat. Vrlo sam sretan no već razmišljam o Kataru gdje će biti odlučeno tko je prvak. To je staza koju dobro poznajem i sviđa mi se te mislim da dobro odgovara Apriliji RSV4. Volio bih da se mogu već sutra natjecati.
Marco Melandri: „Danas smo odradili dobar posao. Motocikl je fantastičan i mogao sam ponoviti nastup iz Jereza. Sylvain je bio vrlo brz i u prvih nekoliko krugova bilo ga je teško preteći, no odmah smo odmakli od ostatka grupe. Pobjeda u drugoj utrci ukazuje na moje napore i na napore tima, a uz to me postavila na treće mjesto u ukupnom poretku.Od sredine sezone pokazujem dobar tempo pa nam preostaje vidjeti kako će se stvari odvijati u Kataru.“
MAGNY-COURS – 1. UTRKA
1. Guintoli (Aprilia)
2. Melandri (Aprilia)
3. Rea (Honda)
4. Sykes (Kawasaki)
5. Baz (Kawasaki)
6. Haslam (Honda)
7. Giugliano (Ducati)
8. Lanzi (Ducati)
9. Neukirchner (Ducati)
10. Barrier (BMW)
MAGNY-COURS – 2. UTRKA
1. Melandri (Aprilia)
2. Guintoli (Aprilia)
3. Haslam (Honda)
4. Sykes (Kawasaki)
5. Lanzi (Ducati)
6. Neukirchner (Ducati)
7. Baz (Kawasaki)
8. Corti (MV Agusta)
9. Davies (Ducati)
10. Canepa (Ducati)
WSBK 2014. – VOZAČI
1. Sykes (Kawasaki) 378
2. Guintoli (Aprilia) 366
3. Melandri (Aprilia) 312
4. Rea (Honda) 301
5. Baz (Kawasaki) 282
6. Davies (Ducati) 195
7. Haslam (Honda) 176
8. Giugliano (Ducati) 162
9. Laverty (Suzuki) 154
10. Elias (Aprilia) 151
WSBK 2014. – KONSTRUKTORI
1. Aprilia 418
2. Kawasaki 395
3. Honda 317
4. Ducati 269
5. Suzuki 220
6. BMW 79
7. MV Agusta 32
8. EBR 2