Motorevija
PRETRAGA
2011-04-05 11:58:33 , Autor: Danijel Puljek
Bookmark and Share

Vespa u svojoj najoriginalnijoj formi ponovno zauzima mjesto bezvremenske legende.
Spojem povijesti najslavnijeg skutera na svijetu i njegove budućnosti nova Vespa PX vratila se sa svojim klasičnim kubikažama.

Neusporediv stil, klasični mjenjač s četiri stupnja prijenosa i pogonski agregati koji zadovoljavaju nove ekološke standarde čine novu Vespu PX prepoznatljivom i jedinstvenom.


 Motogalerija Vespa PX 125/150 (2011.)

Sedamnaest milijuna Vespi prodanih diljem svijeta od 1946. godine spojilo je ljude različitih narodnosti i kultura te pretvorilo snove i želju za slobodom mnogih naraštaja u stvarnost.
Vespa je sastavni dio naše povijesti i jedinstven fenomen u povijesti pop kulture: bilo je to vozilo koje je donosilo mobilnost u poslijeratnoj Europi. Pratila je mlade generacije kad su se podijelile na šminkere i rokere, odnosno na Vespe i Lambrette. Vespa utjelovljuje glazbu, buntovništvo, romantiku i bijeg od svakodnevnice. Predstavljala je pojam slobode za svakoga te je simbol ere ''Dolce Vita''. Odigrala je veliku ulogu u revoluciji mišljenja koja je dozrjela s mladim generacijama u 60-tim i 70-tim godinama prošlog stoljeća. Bila je tu za vrijeme dolaska rock'n rolla u Europu te je dočekala pojavljivanje MTV generacije i digitalne glazbe. Ali tu nije njezin kraj.

33 godine na svjetskim cestama.

2011. godina 33. je godišnjica Vespe PX, dob s kojom se rijetko koje vozilo, a pogotovo dvotočkaš može pohvaliti.
Ovo postignuće još nevjerojatnijim čini popularnost Vespe PX s više od 3.000.000 primjeraka prodanih diljem svijeta.
Velik dio tih vespi i dalje vozi, što ne dokazuje samo legendarnu izdržljivost nego i emocionalne vezanosti vlasnika za svoju Vespu.
Među sadašnjim modelima Vespe, model PX jedini ima mjenjač s četiri stupnja prijenosa na upravljaču, što je osnovni uvjet za sve entuzijaste, a uz to nudi i prepoznatljiv dizajn koji nadilazi sve modne trendove.

Legenda se vratila.

 Motogalerija Vespa PX 125/150 (2011.)

Osnovne linije i elegantno minimalistička. Vespa PX sačuvala je svoje klasične prednosti koje su odredile njezin uspjeh tijekom tri desetljeća: prepoznatljiv stil, funkcionalnost i jednostavnost korištenja, legendarna robusnost čelične šasije i pouzdanost jednostavnog, neuništivog pogonskog agregata i mogućnost montaže rezervnog kotača.
Retro instrumentna ploča Vespe PX pregledna je, prepoznatljiva i bezvremenska. Brzinomjer i pokazivač razine goriva osvijetljeni su s neutralnim svjetlom te su u savršenom skladu s čistim dizajnom Vespe. Instrumenti sadržavaju i kontrolne lampice za svjetla, dugo svjetlo, pokazivače smjera i rezervu goriva.

Novo sjedalo Vespe PX ima novi dizajn i materijale. Dokazana udobnost i prostranost kojima se Vespa uvijek isticala, sada su čak i poboljšane. Idealno za vožnju u dvoje, sjedalo može udobno smjestiti i više osobe te pružiti nenadmašnu udobnost i kontrolu nad vozilom.

Prepoznatljivo okruglo prednje svjetlo na upravljaču pruža dobru vidljivost i time pridonosi aktivnoj sigurnosti u vožnji.

 Motogalerija Vespa PX 125/150 (2011.)    Motogalerija Vespa PX 125/150 (2011.)   Motogalerija Vespa PX 125/150 (2011.)

Pokazivači smjera na Vespi PX koriste narančasto obojene žarulje iza prozirnih plastičnih leća. Korištenjem prozirnih leća dodatno se naglašavaju elegancija kromiranih detalja i čiste linije Vespe.
Nove ručice upravljača presvučene su crnim, gumenim drškama s Vespa logotipom. Klasični Vespa logotip krasi i novu zaštitu centralnog tunela s elegantnim glatkim rubom.

Vespa se od ostalih skutera uvijek razlikovala po samonosivoj karoseriji. Vespa i s modelom PX ostaje vjerna tom konstrukcijskom rješenju koji skuteru daje klasičnu notu, a osigurava vrhunsku čvrstoću i precizno upravljanje.
Prednji ovjes s jednim krakom tehničko je rješenje u pravom Vespa stilu i djeluje pomoću spiralne opruge i amortizera dvostrukog učinka.
Straga su elementi ovjesa pričvršćeni na kućište agregata koje je i u funkciji stražnje vilice.

Prednji kočni disk promjera 200 mm surađuje s pouzdanim stražnjim bubnjem promjera 150 mm.

Dvotaktni pogonski agregati od 125 i 150 cm³ prisilno su hlađeni zrakom te koriste CDI elektronski sustav paljenja te električno i nožno pokretanje motora, jer tko bi mogao zamisliti klasičnu vespu bez prepoznatljive poluge za nožni start.
Zahvaljujući korištenju novog katalizatora, koji smanjuje emisije štetnih plinova, oba pogonska agregata zadovoljavaju stroge Euro3 ekološke norme, a za potpuni užitak vožnje Vespa PX opremljena je i nezamjenjivim ručnim mjenjačem s četiri stupnja prijenosa.
Vespa PX raspoloživa je u četiri boje; bijela montebianco, plava mediterraneo, crvena dragon i crna lucido.
Cijena za gotovinsko plaćanje je 22.600 kn za model PX 125 te 23.600 kn za model PX 150.





Vespa PX 125/150 (2011.)

�daje

Obujam: 123/150 cm3

Prednja kočnica: 200 mm , , koďż˝nih klipova

Stražnja kočnica: 150 mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 3,50-10

Stražnja guma: 3,50x10

Obujam spremnika: 8 l

Dužina: 97 kg

Vespa
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R