Motorevija
PRETRAGA
2018-12-12 15:26:30 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Maksimalni doseg je 100 km, a vrijeme punjenja baterije na kućnoj mreži iznosi četiri sata



Vespa Elettrica nije samo električni skuter. To je remek djelo tehnološkog srca stvoreno kao simbol vremena koje dolazi. Vespa Elettrica je najsuvremenija ikona talijanske tehnologije, sinonim napredne povezanosti vozila s vozačem, tihog rada, prilagođavanja korisniku i dostupnosti, poštovanja prema okolišu i jedinstvenog stila. To su vrijednosti koje su uvijek bile dio Vespe, a sada su u Vespi Elettrica u potpunosti postignute, tako potvrđujući Vespu kao marku koja je uvijek bila ispred vremena.

Srce modela Vespa Elettrica je električni motor koji može isporučivati stalnu snagu od 3.5 kW, s maksimalnom snagom od 4 kW, što uz vrijednost momenta od preko 200 Nm, pruža performanse superiorne onima tradicionalnih skutera od 50 cm³, osobito kod ubrzanja i vožnje uzbrdo. Rezultat je agilna, udobna vožnja gradom u potpunoj tišini.



Vespa Elettrica jamči maksimalni doseg do 100 km, zahvaljujući suvremenoj litij-ion bateriji i učinkovitom KERS sustavu koji puni bateriju prilikom usporavanja. Punjenje je maksimalno jednostavno, samo se izvuče kabel ispod sjedala i priključi u standardnu utičnicu. Uobičajeno vrijeme punjenja je 4 sata. Baterija nudi izvrsnu učinkovitost do 1.000 ciklusa punjenja, što je između 50.000 i 70.000 prijeđenih kilometara, odnosno oko 10 godina korištenja u gradskoj vožnji. Čak i nakon 1.000 punjenja, baterija zadržava 80% kapaciteta i savršeno je prikladna za daljnje korištenje. Nalazi se ispod sjedala te svojom kompaktnošću ne narušava prtljažni prostor u koji možete spremiti jet kacigu.



Ride by wire elektronski sustav gasa kontrolira isporuku snage električnog motora. Pritiskom na prekidač RIDING MODE na desnoj strani upravljača možete birati između ECO i Power načina vožnje, uz vožnju unatrag za lakše manevriranje. ECO je namijenjen uštedi energije i produžavanju trajanja baterije te ograničava brzinu na 30 km/h, dok Power način vožnje u potpunosti iskorištava snagu motora.



Vespa Elettrica nije samo tiho, ekološki i tehnološki napredno vozilo. Ona je i stalno povezana s vozačem uz pomoć Multimedijske platforme koja se spaja s pametnim telefonom i prikazuje sve potrebne informacije na sučelju TFT ekrana u boji veličine 4.3 inča. Središnji dio ekrana prikazuje najvažnije informacije, poput brzine, načina vožnje, preostalog dometa i postotka napunjenosti baterije, ali uz Vespa aplikaciju spajanjem pametnog telefona možete vidjeti i informacije o pozivima i porukama. Možete također uz pomoć prekidača na upravljaču odgovarati na pozive ili koristiti glasovne naredbe za pozive ili pokretanje glazbe. Kako bi mogli u potpunosti koristiti sve prednosti koje Vespa Elettrica pruža, kao dodatna oprema dostupna je i jet kaciga Vespa Elettrica s ugrađenim Bluetooth sustavom.

Vespa Elettrica za sada je dostupna u Vespa salonima Motostar u Splitu i Moto Mondo u Zagrebu, a preporučena maloprodajna cijena iznosi 48.590 kn.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R