Ducati uvodi varijabilni razvod ventila DVT
Sve većem uplivu najmodernije tehnologije u svijet motocikala, svjedoči i najnoviji Ducatijev potez. Tvrtka iz Bologne ugradila je sustav varijabilnog razvoda usisnih i ispušnih ventila u glavi motora Testastretta 11°, koji se koristi u modelu Multistrada.
Hondu VFR pamtimo kao najpoznatiji motocikl koji koristi VTEC, premda su mišljenja i dojmovi o radu ovog sustava podijeljeni – najčešće zbog ne sasvim uglađenog prijelaza s dvoventilskog na četveroventilski rad, kao i ne baš uzorne ekonomičnosti. No, to je u novoj generaciji ispeglano do neprepoznatljivosti.
Testastretta 11° će zahvaljujući varijabilnom razvodu ventila razvijati 10 KS više, ukupno 160 KS pri 9500 o/min, a istovremeno će raspolagati s više okretnog momenta pri nižim okretajima, odnosno najvećih 136 Nm pri 7500 o/min. Napomenimo kako je novi motor usuglašen s Euro 4 ispušnom normom.