Kako se bliži vrijeme svjetske premijere, dostupno je sve više detalja vezanih uz veliki putni enduro iz Hamamatsua
Posljednjih godina, Suzuki spava čvrstim snom. Barem se tako čini po pitanju noviteta, kojih jednostavno – nije bilo. Izložbeni prostor Suzukija prošle je jeseni u Milanu izgledao vrlo neinteresantno i pomalo pusto. Jednostavno, nije se moglo vidjeti ništa što bi zaokupilo pozornost posjetitelja. No, ove će stvari biti drukčije, jer se očekuje svjetska premijera dugoiščekivanog noviteta iz klase velikih putnih endura, ali i još ponešto.
Za početak, Suzuki će s novim V-Stromom 1000 konačno ponuditi tehnologiju kontrole proklizavanja, premda s njome već debelo kasni za konkurencijom. Naime, svi su veliki igrači već uveli spomenuti sustav u svoju ponudu, pa je Suzuki po tom pitanju – posljednji u nizu. Inženjer Eiji Sasaki ističe kako se puno pozornosti posvetilo karakteru V2 motora, pa je sustav kontrole proklizavanja usmjeren na uglađenost rada u donjim režimima, ali bez narušavanja sklonosti za vrtnjom ka najvišim okretajima. Podsjetimo, ovaj je V2 motor izvorno sportaš, ali će biti još prilagođeniji svakodnevici. Revidiran je sustav ubrizgavanja goriva, u glavama se nalaze po dvije svjećice, a sveobuhvatne dorade trebale bi rezultirati profinjenijim osjećajem od dosadašnjeg V2 motora. I faktor zabave trebao bi biti veći, zvučna kulisa zaraznija, a vibracije zatomljenije. Dakle, Suzuki s novim V-Stromom 1000 ide u cestovno-sportsku podklasu te posebno naglašava “širokopojasni raspon snage”. Za pretpostaviti je kako će sustav kontrole proklizavanja svoju primjenu imati i u drugim modelima, međutim, o tome još nema službenih informacija.