Ulazni model britanskog nakeda ima i konkurentnu cijenu
Triumph posljednjih godina slovi kao marka koja postavlja trendove, pa je zapravo pravo čudo kako Britanci do sada nisu imali predstavnika u ulaznoj klasi (entry-level). Čekanju je napokon došao kraj, jer Triumph Trident 660 je školski primjer motocikla koji će podjednako uspješno zadovoljiti apetite početnika i povratnika. Triumph navodi kako prvenstveno cilja na publiku Yamahe MT-07 (75 KS; 182 kg sa svim tekućinama), Kawasakija Z650 (68 KS; 188 kg sa svim tekućinama) i Honde CB 650 R (95 KS; 202 kg sa svim tekućinama) no pritom nudi prepoznatljiv karakter i različitost.
Naime, Trident 660 jedini u klasi nudi koncept redna tri cilindra dok ostali polažu na paraleni twin (MT-07 i Z650), V2-motor (Suzuki SV 650) ili pak četiri u nizu (CB 650 R). Motor obujma 660 ccm razvija 81 KS pri 10.250 o/min, dok je najveći okretni moment od 64 Nm dostupan na upotrebljivih 6250 o/min.
Triumph Trident 660 se ujedno može pohvaliti i modernim paketom elektronskih pomagala te kvalitetnim komponentama. Vozaču su u seriji na raspolaganju dva moda vožnje (road i rain), TFT-instrumenti, connectivity-sustav, ride by wire, traction control te full-LED-svjetla. Nadalje, sprijeda je ugrađena Showina upside-down vilica dok je straga monoamortizer podesiv po predopterećenju.
Kočni sustav dolazi od Nissina (prednji diskovi promjera 310 mm), visina sjedala postavljena je na 805 mm a međuosovinski razmak na Tridentu 660 mjeri 1401 mm. Što je još poznato od tehničkih podataka? Recimo da u spremnik goriva stane 14 litara te da Trident 660 na vagi (sa svim tekućinama) mjeri konkurentnih 189 kg.
Konkurentna je i cijena! Domaći uvoznik Novema Nova najavljuje cijenu od oko 64.000 kuna, što je između one Honde CB 650 R (66.000 kuna) te Yamahe MT-07 i Kawasakija Z650 (61.000 kuna; 58.300 kuna). Jamstvo na Tridenta 660 je tri godine, servisni intervali su svakih 16.000 km ili jednom godišnje a prvi primjerci u salone stižu - u travnju.