Britanski maksi enduro je temeljito obnovljen, razvija 9 KS više i broji 25 kg manje od prethodnika
Samo je broj cilindara ostao isti, sve ostalo je novo. Prethodnik je bio među najtežim motociklima u klasi, ali novi redni trocilindraš obujma 1160 ccm imat će lakši posao jer vaga sada pokazuje 25 kg manje. Pogonska jedinica poznata je iz modela Speed Triple RS i RR, razvija okruglih 150 KS pri 9000 o/min i 130 Nm pri 7000 o/min. To je 9 KS i 8 Nm više od prethodnika. Zanimljiv tehnički detalj krije se u rasporedu paljenja 180-270-270, što motoru da je poseban šarm i neodoljiv zvuk.
Novi kardanski završni prijenos donosi uštedu od 1,5 kg, a novi okvir od čeličnih cijevi, kompletno nov ovjes, kao i obilata uporaba aluminija dovode do mase motocikla od 240 kg (verzija GT spremna za vožnju). GT Pro broji 245 kg, a Explorer GT 255 kg. Rally Pro na vagi pokazuje 249 kg, a Explorer je teži za dodatnih 12 kg.
Ušteda u masi nije doša jednostavnim smanjenjem obujma spremnika goriva. Inženjeri iz Hinckleya odlučili su zadržati obujam od 20 litara na verzijama GT, GT Pro i Rally Pro, dok dvije verzije Explorer imaju spremnike obujma čak 30 litara. Svih pet verzija međusobno se razlikuju po opremljenosti, GT je osnovni, dok GT Pro dolazi s tempomatom, središnjim osloncem, grijanim ručicama, štitnikom motora, adaptivnim svjetlima, quickshifterom, asistentom za kretanje na uzbrdicama i off-road modom. Sve navedeno vrijedi i za GT Explorer koji također dolazi s prednjim kotačem od 19 cola, ali ima gigantski spremnik goriva od 30 litara, radarske senzore za mrtvi kut, kompletno LED osvjetljenje i crash-barove. Jesmo li nešto zaboravili? Ah da, tu su i grijana sjedala te nadzor tlaka u gumama.
Svih pet dostupnih verzija dolazi s revidiranom IMU-jedinicom koja objedinjuje ABS za zavoje, kontrolu trakcije koja radi ovisno o nagibu motocikla i asistent za kretanje na uzbrdici. Verzije Rally imaju ukupno šest modova vožnje, GT Pro i Explorer pet, a GT (samo) tri.
Rally Pro i Rally Explorer dolaze s prednjim kotačem promjera 21 cola i žbičanim naplatcima, kao i hodom ovjesa produženim za 20 mm u odnosu na cestovno orijentirane inačice s prednjim kotačem od 19 cola. Sve verzije bez iznimke dolaze s poluaktivnim ovjesom Showa. Razlike između osnovnog i najopremljenijeg Tigera 1200 kretat će se oko 35.000 kn, a točne cijene za hrvatsko tržište još nisu poznate. U prodaju stiže tijekom travnja 2022.