Power-cruiser dolazi u dvije inačice, R i GT
Nakon dugo špekulacija, evo i konkretnih podataka. Serijski model pokreće redni trocilindraš obujma 2458 ccm, koji razvija 167 KS pri 6000 o/min i monstruoznih 221 Nm pri niskih 4000 o/min.
Pritom inačica R njeguje filozofiju roadstera, uz drukčiji položaj upravljača, kao i mogućnost vertikalnog podešavanja nožnih oslonaca (+/- 25 mm), za postizanje optimalne ergonomije.
Rocket 3 GT prilagođeniji je putovanjima, uz veći komfor za vozača i suvozača. Ergonomija sjedenja bliža je onoj na modelima Speedmaster i Bobber, sjedala su deblje podstavljena, a tu je i minijaturni naslon za leđa suvozača, kao i flyscreen.
Važno je istaknuti da model nove generacije donosi čak 40 kg manje na vagu (291 kg inačica R, 294 kg inačica GT), što će značajno unaprijediti dinamičke osobine. Također, tu su i vrhunske komponente ovjesa (Showa prednja vilica promjera 47 mm), kao i kočnice s diskovima promjera 320 mm koje potpisuje Brembo.
Elektronički paket je potpun, počevši od ABS-a za zavoje te sustava ride-by-wire s modovima vožnje Rain, Road, Sport i Rider. Continentalova kontrola trakcije radi na osnovi IMU-sustava, a instrumenti su u TFT tehnologiji. Dimenzije guma? Prednja 150/80 R17 V i stražnja 240/50 R16 V.
Cijene za ovaj impozantni power-cruiser, koji koristi obujmom najveći motor ugrađen u jedan serijski model, još nisu poznate.