Za razliku od 1200-tke koja slovi potentnom i agresivnom, 950-ka bi trebala biti jednostavna i upotrebljiva
Tijekom sedmodnevna druženja s novom Ducatijevom Multistradom 950 spoznali smo dva važna 'glasa naroda'. Prvi je - bez iznimaka - uz nju neizostavno vezao pridjev 'mala', dok je drugi na naše veliko iznenađenje bilo spominjanje cijene od 111.990 kuna. Pazite, znatiželjnici su je recitirali u lipu te pritom jasno naglašavali da im je crvena boja atraktivnija ne samo zbog niže cijene (2000 kn), već i činjenice da tom motociklu ipak daje poželjnu Ducatijevu prepoznatljivost.
Kad već spominjemo prepoznatljivost, neki su pak uvjereni da Ducatijevo 'svaštarenje' po pitanju klasa i modela prostituira teško stečen sportski imidž brenda. O tome ćemo na kraju ovoga top-testa, no vratimo se još malo na cijenu Multistrade 950. Dosad Ducati nije bio toliko konkurentan u klasi. Usporedimo li Multistradu 950 s Hondom Africa Twin, u startu je čak povoljnija 1000 kuna, dok ćete za KTM 1090 Adventure (110.650 kn) izdvojiti neznatno manje. Čak je i 'tu negdje' sa Suzukijem V-stromom 1000, odnosno samo je 3000 kuna skuplja. Mnogi će je potencijalni kupci ozbiljno uzeti u obzir, a upravo su to prodajni i marketinški stručnjaci i željeli postići. Dakle, Ducati je proširio portfolio izuzetno konkurentnim modelom koji će zasigurno otkinuti dio tržišnog kolača konkurenciji.
E sad, ostaje još onaj pridjev 'mali'! Jesu li pritom mislili na dimenzije? Neće ići, jer optički je uz nekoliko minornih izmjena 950-ka gotovo identična izvedbi 1200 koju svi zovu SUV-om među motociklima. Masa? Izmjerenih 241 kg - uključuje i pun 20-litreni spremnik goriva - je samo šest kilograma manje od Multistrade 1200 te sasvim u rangu Honde Africe Twin koju nitko ne naziva malom.
Detaljan test sa svim mjerenjima potražite u Motoreviji za travanj 2017.