U kakvom je stanju popularni naked nakon prevaljenih 50.000 km?
Postoje motocikli koji će vas osvojiti snagom, dizajnom ili nekom drugom karakteristikom, no Yamaha MT-07 to čini prije svega jednostavnošću korištenja. Promarširala je kroz naš test izdržljivosti ekspresno - nakon što smo objavili izvještaj na poluvremenu nakon 25.000 prevaljenih km (Motorevija 1/2016.), druga polovica testa odrađena je u istom tonu. Zabilježili smo sitnice poput greške na digitalnom zaslonu koji iz nekog razloga nije ispisivao uključeni šesti stupanj prijenosa, no to je vrlo brzo, uključujući i kabel pozitivnog pola akumulatora, riješeno u okviru tvorničkog opoziva.
Logično, MT-07 je nastavio prikupljati komplimente svih članova redakcije, vezane uz najrazličitija poglavlja. Pouzdanost, živahan motor, ali i nepretencioznost jer 'sedmica' ne glumi nešto što nije. Podsjetila nas je na golu činjenicu da u svakodnevici zaista rijetko trebate više od 75 KS. Da, poželjet ćete više snage kada izađete na autocestu ili pak ukrcate suputnika i uputite se na godišnji odmor, ali snaga motora je u okvirima klase.
MT-07 nije bez razloga najprodavanija Yamaha, na brojnim je europskim tržištima sustigla neprikosnoveni BMW GS, a mnogim je kupcima upravo pouzdanost vrlo visoko na listi prioriteta. Prve serije pokazale su se neproblematičnima, izuzev nekolicine detalja koje možemo svrstati u kategoriju ‘dječjih bolesti’. Brojna negodovanja vlasnika tiču se serijskog sjedala koje se pokazalo neudobnim na višesatnim putovanjima, dobar dio žalio se na sramežljiv zvuk iz ispuha, a mekan ovjes posebno je iritirao one dinamičnije.
U konačnici, mala Yamaha potvrdila je trendove na našim maraton testovima u posljednjih godinu-dvije: trajnost i pouzdanost mehaničkih komponenti strelovito je napredovala, a problemi su svedeni na najmanju mjeru. Naš MT-07 nakon 50.000 km ipak nije ostao ‘utegnut’ kao i prvoga dana - mjenjač je postao bučnijim, a reakcije pod opterećenjem postale su izraženije zbog završnog prijenosa koji je nakupio podosta staža. Ima li razloga za zabrinutost?
Rezultate završnog rastavljanja nakon prevaljenih 50.000 km, popis svih kvarova, detaljnu analizu potrošenosti te završno mjerenje snage i okretnog momenta potražite u travanjskom broju MOTOREVIJE (2/2017.)