Proizvođač iz Hamamatsua otkrio je prve tehničke detalje vezane uz veliki putni enduro
Iz obujma motora od 1036 ccm, izvučeno je “samo” 100 KS pri 8000 o/min. Na prvu to može zazvučati pretanko, posebice u odnosu na pojedine izravne konkurente koji razvijaju i 50 posto brojniju konjicu.
No, Suzukijevim je inženjerima osnovni cilj osigurati potisak od najnižih režima, pa se tako najveći okretni moment od 103 Nm razvija već od 4000 o/min. U sprezi sa suzdržanom masom od 228 kg, u praksi bi nastup trebao biti vrlo konkretan. Uostalom, prema navodima proizvođača, ovo je najlakši motocikl u svojoj kategoriji.
Okvir je aluminijski, prednji kotač broji 19 cola u promjeru, radijalno pričvršćene kočnice nadzire ABS, a tu je i kontrola trakcije - po prvi puta na jednom Suzukiju. Spremnik goriva od 20 litara trebao bi osigurati autonomiju veću od 400 km, što vodi prema zaključku da će s prosječna potrošnja kretati oko 5 l/100 km.
Priča oko dizajna je vrlo jednostavna – ili vam se sviđa ili ćete ga prezirati. Iako je inspiriran legendarnim jednocilindarskim modelom DR 800, u konačnici izvedba i nije tako bajna. No, dizajn je uvijek nezahvalno komentirati, pa će konačni sud donijeti – publika.
Pa i nije bas neki ljepotan ali kažu da nije sve u ljepoti. Vidjet čemo ga uživo! :-)