Osim u standardnom izdanju, Katana će se moći naručiti i s nizom zanimljivih opcija iz kataloga dodatne opreme
Nakon što je na prošlogodišnjem Intermotu u Kolnu vizualno i idejno oduševila poklonike modernih retro izvedbi, Suzukijeva Katana je pomalo kliznula u drugi plan. Prilično dugo su trajale špekulacije oko cijene i dolaska na tržište, no Suzuki Hrvatska je prije nekoliko dana sve karte stavio na stol. Nova Katana stigla je u prodajne salone po cijeni od 98.490 kuna. Cijena je konkurentna, budući da njezin glavni takmac – prošlogodišnji europski retro hit – Kawasaki Z 900 RS započinje sa 94.080 kuna u standardnoj jednobojnoj izvedbi dok verzija s gornjom oplatom Z 900 RS Cafe košta 98.295 kuna.
Prisjetimo se, Katana je inspirirana istoimenim Suzukijevim legendarnim modelom iz 1981., a tehnički se oslanja na još uvijek aktualni GSX-S 1000 (92.990 kuna). LCD-instrumenti su posuđeni od GSX-R 1000 R-a, ali dotjerani s nešto drukčijim sučeljem. Osim u standardnom izdanju, Katana će se moći naručiti i s nizom zanimljivih opcija iz kataloga dodatne opreme, a među kojima su zatamnjeni vjetrobran, dvobojno sjedalo, poklopac spojke i radilice izrađeni od karbonskih vlakana te crvena Brembova kočna kliješta.
Što se pogonskog sklopa tiče, iz GSX-S-a u novi retro naked presađen je dobro poznati i vrlo pouzdani 999 ccm velik redni četverocilindraš koji raspolaže sa 150 KS pri 10.000 o/min te 108 Nm okretnog momenta od 9500 o/min. Među nekolicinu značajnih poboljšanja ovog motora, koji snagu prenosi šestbrzinskim mjenjačem, ubraja se uglađeniji odaziv na gas (što je na S-modelima bila česta kritika), a daljnjoj pitomosti i upotrebljivosti pridonosi kontrola trakcije s tri moda (Sport, City, Wet).
Svim vozačima od pomoći će biti i vrlo korisna anti-hopping spojka te Suzukijeva pomoć pri kretanju na niskim okretajima, a za odgovarajuće usporavanje brinu se Brembove radijalne kočnice s dvostrukim diskom sprijeda od 310 mm te danas nezaobilaznim ABS-om.
Katanu je već upisana u naš kalendar testova, a o svemu ćete moći pročitati više krajem lipnja u 136 izdanju Motorevije.