Performanse, agilnost, stabilnost na visokim brzinama i komfor na dugim putovanjima
Suzukijev novitet koncepcijski je vrlo blizak Kawasakijevom modelu Ninja 1000 SX, a kao tehnička osnova poslužio je dosadašnji GSX-S 1000 F. Zahvaljujući novom profilu bregastih vratila, drukčijim tijelima za ubrizgavanje i novom airboxu, isporuka snage dostupna je u širem radnom području, što je idealno za putnu namjenu.
Ukratko, krivulja razvoja snage je 'ispeglanija', ali nema brige, tu je i dalje onaj poznati 'završni udarac' sa 152 KS pri 11.000 o/min i 106 Nm pri 9250 o/min. Aluminijski okvir također je preuzet od F-modela, uz dorađenu ergonomiju s vozačkim sjedalom postavljenim na 810 mm i 23 mm širim konusnim upravljačem fiksiranim na gumenim nosačima.
Prednja vilica promjera 43 mm stiže i Kayabe, ima hod 120 mm i podesiva je po svim parametrima. Hod stražnjeg amortizera iznosi 130 mm, a podesiv je po povratu i stlačivanju opruge u sedam pozicija, kako bi se motocikl što bolje nosio s različitim opterećenjima (suvozač, prtljaga). Prednji diskovi promjera su 310 mm, s četveroklipnim radijalnim kočnim čeljustima Brembo, dok je straga disk promjera 250 mm.
Novi oklop pruža bolju zaštitu od vjetra nego onaj na F-modelu, a za sigurniju vožnju u uvjetima smanjene vidljivosti tu su nova LED svjetla. U kokpitu se nalazi novi višenamjenski TFT zaslon dijagonale 6,5-inča s opsežnim funkcijama i povezivosti s pametnim telefonom. Vozaču su na raspolaganju tri moda vožnje, kontrola trakcije podesiva u pet razina, dvosmjerni quickshifter, tempomat i ABS. Gume su dimenzija 120/70-17 i 190/50-17, za inačicu GT razvijen je poseban model Dunlop Roadsport 2.
Na popisu opcija su bočni koferi obujma 36 litara i brojni dodaci za ugodnije putovanje udvoje. Motocikl je dostupan u tri kombinacije boja – Metallic Triton Blue, Metallic Reflective Blue i Glass Sparkle Black, a u prodajnim salonima očekuje se krajem godine. Cijena za hrvatsko tržište iznosi 109.990 kn.