Ovako će otprilike izgledati nasljednik popularnog Bandita
Prošlo je gotovo 20 godina otkada je Bandit 1200, kao univerzalan i ekonomičan motocikl, stekao brojne simpatije. Put do vlasnika, osim allrounderskih kvaliteta, pronalazio je i na račun pristupačne cijene za sve ono što nudi. No, današnji su trendovi bitno drugačiji, vremena su se promijenila, više se ne traži “jedan za sve”, već je u prvom planu individualnost.
Suzukijev uradak Fat Mile pokazuje u kojem se smjeru kreće razvoj novog Bandita: old-school imidž je glavna tema, no, i dalje se sve vrti oko masivnog četverocilindarskog motora. Radi se o kombinaciji tradicionalnih i modernih dizajnerskih rješenja, iako je tehnička osnova (okvir, motor, stražnja vilica) gotovo u cijelosti preuzeta s još uvijek aktualnog modela.
Istovremeno, Fat Mile se udaljava od pojma ‘allrounder’, unoseći više cafe-racer štiha, što se vidi po brojnim elementima. Dizajnerska sloboda uočljiva je u brojnim detaljima, no pitanje je što će sve ‘preživjeti’ do eventualnog predstavljanja serijske inačice. Ozbiljosti u nastupu svakako pridonosi prednja USD vilica preuzeta s modela GSX-R 1000, te stražnja guma u formatu 200/55 ZR 17.
U ovom trenutku još uvijek nije poznato radi li se samo o dizajnerskoj vježbi ili će Fat Mile ugledati svjetlo dana i nastaviti tradiciju modela Bandit. Sudeći prema potezima konkurencije, poput BMW-a s modelom R nineT, koji tako vješto kombinira tradiciju i moderno, sasvim je izgledno očekivati od Suzukija sličnu taktiku. Možda za početak ne bi bilo loše ponuditi kit za konverziju...