Američka tvrtka želi privući nove kupce, do 2022. stižu noviteti u klasama adventure, street-fighter i elektro
Harley-Davidson upravo je ušao u novu marketinšku ofenzivu kako bi privukao neke nove profile kupaca, ostvario prihode i osigurao održivost poslovanja. U srednjoj klasi ponudit će modele s obujmom motora između 500 i 1250 ccm, koji će svoj tržišni nastup imati u različitim segmentima. Do 2020. lansirat će tri noviteta:
Pan Americana 1250 svoju će sreću potražiti u segmentu adventure-touring, uz tipične elemente kao što su uspravna pozicija sjedenja, ovjes produženog hoda, kotači sa žbicama i ostali karakteristični detalji za klasu. Hoće li privući naklonost europskih kupaca, tek ostaje za vidjeti.
Još jedan, za H-D vrlo netipičan model zove se Streetfighter, koji neodoljivo podsjeća na Buellove modele, a pokreće ga V-twin obujma 975 ccm. Do 2022., planirano je još nekoliko podmodela na istoj platformi.
Na priloženim fotografijama jasno se vidi da spomenuti modeli još nisu stigli do faze prototipa, ali je sigurno da će ih pokretati tekućinom hlađeni motori, i to s kutem između cilindara većim od za marku prepoznatljivih 45 stupnjeva. To daje naslutiti da je riječ o daljnjem razvoju linije motora Revolution X, koje karakterizira kut između clindara od 60 stupnjeva.
Serijsko izdanje električnog modela LiveWire stiže 2019., a još električnih modela biti će predstavljeno do 2022. Također, Harley želi još prodornije nastupiti na rastućem azijskom tržištu, gdje će ponuditi modele s motorima između 250 i 500 ccm obujma.