U patentnoj dokumentaciji prikazan je elektromehanički princip rada
Rastuću popularnost automatskih mjenjača na velikim motociklima ne treba negirati. To je najbolje vidljivo na primjeru Honde koja već desetak godina nudi modele s DCT-om, a za tu opciju odlučuje se više od 40 posto kupaca. Sada je jasno da i Yamaha kreće u tu priču, jer su u patentni ured predali dokumentaciju u kojoj je to jasno vidljivo.
Ipak, nije riječ o sofisticiranom sustavu s dvostrukom spojkom, već relativno jednostavnom elektromehaničkom aktuatoru koji će se ugrađivati na sve modele s motorom CP2 (MT-07, Tenere 7, Tracer 7, R7). Princip rada nije detaljno opisan, ali se vidi da je riječ o aktuatoru koji je postavljen s vanjske strane kućišta mjenjača, neposredno ispod tijela za ubrizgavanje. U ovom trenutku nije poznato više tehničkih detalja, ali je sasvim jasno da je Yamaha ozbiljno zagrizla u ovu priču. Također, nije poznato ni kada će ovaj sustav biti dostupan u serijskoj proizvodnji.