Kineski patentni ured objavio je crteže nove bavarske rakete
Prije deset godina BMW je uzdrmao temelje supersportskog segmenta predstavivši S 1000 RR snažan 190 KS. Godine 2012. uslijedio je blaži facelift, a od 2015. do danas aktualna verzija razvija službenih 199 KS. No već ove jeseni, na sajmu Intermot ili EICMA, očekuje se službeno predstavljanje temeljito obnovljenog modela za sezonu 2019.
Kineski patentni ured objavio je službene crteže na kojima se vidi izgled i većina detalja, no intrigantne su špekulacije o zvuku motora. Naime, fotograf koji je okom kamere uspio uhvatiti špijunske fotografije iz vožnje kune se da nije riječ o konvencionalnom rednom četverocilindrašu. Na crtežima se doduše razaznaje da je u pitanju redna četverocilindarska koncepcija (ispuh 4-u-2-u-1), pa je za pretpostaviti da su bavarski inženjeri eksperimentirali s intervalom paljenja.
Cijela pogonska jedinica doima se kompaktnijom, vjerujemo da obujam motora nije premašio 1000 ccm, ali je sigurno da će snaga premašivati brojku od 200 KS. Istovremeno očekujemo osjetno smanjenje mase s dosadašnjih 214 kg, kako bi se postigao omjer snage i mase 1 KS:1 kg.
Ovjes je potpuno nov, a okvir je sastavljen od dva aluminijska dijela, s motorom kao nosivim elementom. Ekstremno kratak rep motocikla konstruiran je od tubularnih cijevi, a na felge su montirane gume Metzeler Racetec K3. U svakom slučaju, više detalja bit će poznato uoči sajma Intermot Köln koji otvara svoja vrata pripadnicima sedme sile 2. listopada ili EICMA Milano mjesec dana kasnije, 6. studenog.