Honda je na krilima uspjeha malog Rebela odlučila otići korak dalje te tržištu ponuditi i snažniju inačicu
Norma Euro 4 zabila je posljednji čavao u lijes mnogim japanskim customima i cruiserima. Tek su oni malobrojni, svježi i prilično jeftini koncepti poput Kawasakija Vulcana 650 ili Honde Rebel 500 opstali na tržištu te nizali poprilično uspješne brojke.
Honda Rebel 500 postigla je zavidan tržišni uspjeh
Honda je na krilima uspjeha malog Rebela odlučila otići korak dalje te tržištu ponuditi i snažniju inačicu obujma 1100. Kružile su glasine da je gotovo serijski koncept već trebao biti predstavljen prošle godine na EICMA-i u Milanu, no da se Honda u posljednji tren ipak predomislila te sve odgodila za 2020. godinu. Sada je tu pak COVID-19 a sajam u Milanu je za ovu godinu ionako otkazan...
Naravno, veliki 'buntovnik' bi trebao preuzeti dizajn 500-tke, a pokretao bi ga kompaktni paralelni dvocilindrik iz nove Africe Twin. Za očekivati je da će se vrijednosti vršne snage i okretnog momenta u odnosu na Africu Twin 1100 modificirati, tj. da će fokus ipak više biti na nižim i srednjim režimima. Recimo nekakvih 90-ak KS i 105 do 110 Nm okretnog momenta bi bili idealni za ovu klasu.
Rebel 1100 svakako cilja na skupinu kupaca Harleyeva Sportstera 1200 ili Indianovog Scouta 1200, no od njih bi se mogao distancirati modernijom tehnologijom. Primjerice, Honda jedina na tržištu nudi mogućnost ugradnje automatskog DCT-mjenjača, a gotovo je sigurno da će velikog Rebela opremiti i ABS-om za zavoje, kontrolom trakcije, infotainmentom itd.