Terenska izvedba popularnog modela Super Cub trebala bi stići i u europske prodajne salone
Koronavirus je poremetio sve što je mogao, pa tako i održavanje Osaka Motorcycle Showa na kojem je trebala biti službena premijera. Obzirom na novonastale okolnosti, Honda će 27. ožujka odraditi virtualnu prezentaciju, no već sada su dostupne osnovne informacije o novom modelu Hunter Cub.
Riječ je o svjevrsnoj 'adventure' izvedbi megapopularnog modela Super Cub, koji je poslužio kao tehnička osnova. Okvir je modificiran za offroad upotrebu, produžen je hod ovjesa sa 9 na 11 cm kako bi bolje upijao neravnine izvan asfalta, a tu je i povišeni ispušni top u scrambler stilu kao i zaštita jednocilindarskog motora.
Zrakom hlađeni četverotaktni stroj obujma 124 ccm uparen je s poluautomatskim četverostupanjskim mjenjačem, a na raspolaganju je 9 KS pri 7000 o/min. Za razliku od modela Super Cub koji koristi stražnju bubanj-kočnicu, Hunter Cub i straga ima disk. ABS je dio standardne opreme, ali sprječava blokiranje samo prednjeg kotača.
Ostale razlike u odnosu na Super Cub uključuju stražnji nosač prtljage, nožne oslonce za suvozača, kick-starter i spremnik goriva nešto većeg obujma. U početku, Hunter Cub će se prodavati na japanskom tržištu, ali je izvjesno da će Honda nuditi ovaj simpatičan offroader i na drugim svjetskim tržištima.