U pripremi je supersportaš na bazi novog Horneta 750
Nema sumnje, logičan je to potez Honde s kojim će uhvatiti korak s konkurencijom u novonastalom segmentu sportskih dvocilindraša srednje klase. Yamaha R7, Kawasaki Ninja 650, Aprilia RS 660, ali i Suzuki GSX-8R o kojem se sve više šuška, nastali su po istom receptu – inicijalno predstavljeni u naked verzijama, dobili su sportske oplate i karakteristične detalje.
Hondin patent CBR 750 R uključuje zanimljivu inovaciju, odnosno oplate koje se mogu brzo ukloniti. U odnosu na Hornet 750 očekuju se izvjesne razlike u kočnim čeljustima, kao i dužini stražnje vilice. Ako snaga ostane na 92 KS, to će biti neznatno manje od Aprilije (100 KS), ali i osjetno više od Yamahe koja broji 72 KS. Masa bi trebala biti ispod 200 kg s punim spremnikom goriva. Po svemu sudeći, uskoro bi se mogle pojaviti i prve špijunske fotografije, kao i više tehničkih detalja, a hoće li Honda novog supersportaša predstaviti na predstojećem sajmu EICMA Milano, tek ostaje za vidjeti.