Motorevija
PRETRAGA
2010-03-12 15:15:33
Bookmark and Share

Prinova u scarabeo obitelji



Scarabeo je oduvijek bio jedinstveno vozilo koje je neprestano evoluiralo kako bi se prilagođavalo novim potrebama kupaca. Današnji kupci traže praktična vozila koja su ujedno kompaktna i prostrana te se mogu probijati kroz sve gušći promet na gradskim prometnicama.

Scarabeo 200 i.e. zadovoljava sve potrebe suvremene mobilnosti, a to čini s elegancijom i stilom koji nadopunjavaju njegovu praktičnost i performanse.

Njegov jedinstveni dizajn je klasičan primjer talijanskog stila, a njegova profinjenost razlikuje ga od poimanja „običnih skutera“.

Scarabeo 200 i.e. je najkompaktniji skuter iznad 50 cm³ u scarabeo liniji vozila te je idealan za gradsku vožnju. Ovaj luksuzni, a ujedno i vrlo pristupačan skuter dovodi omjer kvalitete i cijene na do sada neviđenu razinu.



Scarabeo 200 i.e. ne odiše luksuzom samo po pitanju dizajna, već i kvalitetom izrade, opremom i pogonskim agregatom. Visoki vjetrobran štitit će vas od udara vjetra, analogno-digitalni instrumenti sadrže putno računalo kojim možete upravljati putem tipke na ručici upravljača, a centralni oslonac pruža polugu kojom je parkiranje scarabea 200 i.e. jednostavno poput dječje igre.

Kao što je uvijek bio slučaj sa scarabeo skuterima, ispod klasičnih linija skriva se najsuvremenija tehnologija na tržištu. Pogonski agregat 200 i.e. dizajniran je posebno za ovaj skuter te pruža impresivnih 19,5 KS te 18.5 Nm okretnog momenta. Ovaj vrhunski, lagan, racionalan i ekološki prihvatljiv agregat pruža izvanredne performanse, nisku potrošnju goriva, iznenađujuće nisku razinu vibracija te vrlo niske emisije štetnih plinova, što je u skladu sa scarabeo filozofijom o proizvodnji samo ekološki prihvatljivih vozila.

Riječ je o agregatu hlađenim tekućinom, opremljenim s četiri ventila koje pokreću dvije bregaste osovine te elektronskim ubrizgavanjem. Scarabeo 200 i.e. je prvi skuter koji nudi dvije mape rada agregata. Vozač može putem tipke na upravljaču birati između ECO i SPORT mapa, pri čemu ECO mapa pruža do 7% manju potrošnju, dok SPORT mapa pruža pune performanse ovog skutera.

Izvanredna vozna svojstva i performanse pružaju iznimno čvrsta šasija, savršeno podešen ovjes te visoki kotači od 16'', dok sigurnost jamče integralne kočnice s diskom promjera 260 mm i kliještima s tri kočna klipa sprijeda te diskom promjera 220 mm i kliještima s dva kočna klipa straga.

Sa scarabeom 200 i.e. dobivate savršen spoj luksuza, stila i tehnologije po više nego prihvatljivoj cijeni od 22.710 kn za gotovinsko plaćanje.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Vespa PX 125/150 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki GSX-R 600 (2011.) Kawasaki Ninja 250 R BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW K 1300 GT 2009 BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Aprilia shiver 750 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda XL650V Transalp Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-