Motorevija
PRETRAGA
2024-03-27 14:23:13 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

U salonu Novema Nova u Draganiću možete dogovoriti i probnu vožnju. Cijena mu je tek 500 eura veća od prethodnika



Novi tekućinom hlađeni jednocilindrični motor ima obujam od točno 451,65 ccm i razvija 40 KS pri 8000 o/min. Upravo je ovaj skok u performansama za mnoge vlasnike starog modela, ali i potencijalne kupce novog, ključna stavka na Royal Enfieldu Himalayanu 450. Poboljšanja nisu samo rezultat neznatnog povećanja obujma, već i nove, moderne konstrukcije motora: hlađenje tekućinom, elektronsko ubrizgavanje goriva, dvije bregaste osovine u glavi (DOHC) i četiri ventila.



Novi Royal Enfield Himalayan 450 u duljinu mjeri 2245 mm, u visinu 1316 a u širinu 852 mm. Ovisno o izvedbi vjetrobranskog stakla, visina se povećava na 1415 mm, a ovisno o zaštiti ruku širina ide do 900 mm. Međuosovinski razmak je 1510 mm, a kao masa praznog vozila navedena je brojka od 198 kilograma. Dopuštena je nosivost od 200 kilograma.



Royal Enfield Himalayan 450 ističe se iznimno dugim hodom ovjesa upside-down vilice i izravno montiranog amortizera s progresivnom oprugom. I sprijeda i straga hod Showina ovjesa iznosi čak 200 milimetara. Sprijeda rotira kotač od 21 cola, straga je veličine 17 cola a kotači s klasičnim žbicama ukazuju na upotrebu zračnica. Prednji disk je promjera 320 mm, straga je 270 mm a Himalayan 450 se može pohvaliti i dvokanalnim ABS-om.



Iznad kompaktnog monocilindrika nalazi se 17-litreni spremnik goriva golemog izgleda, koji bi uz štedljivu potrošnju od 3,6 l/100 km trebao omogućiti domet i do 500 km. Okruglo prednje svjetlo uokvireno je kratkim vjetrobranom a sva svjetla na Royal Enfieldu Himalayanu 450 su u LED tehnologiji. Ravni upravljač smješten je dosta naprijed, sjedalo je podijeljeno u dva dijela, a cjevasti stražnji dio okvira završava širokim blatobranom s integriranim osvjetljenjem.



Budući da postoje različita sjedala koje možete izabrati za Himalayan 450, trebalo bi biti se naći nešto što je prikladno za osobe uzrasta od 1,60 do 1,90 m. Nisko sjedalo je na visini 805 ili 825 mm, standardno na 825 i 845 mm. Ukoliko naručite rally-sjedalo pune dužine, dobit ćete visinu od 865 mm. Kao i kod prethodnika, veći TFT-kokpit može se umrežiti s pametnim telefonom, a ujedno služi i kao navigacijski sustav.



Bazna izvedba Royal Enfielda Himalayana 450 je ona u pješčano smeđoj boji (Kaza Brown). Ostale boje: 'Slate Himalayan Salt', 'Slate Poppy Blue', 'Kamet White', 'Hanle Black'. Cijena u konačnici ovisi o izboru boje, ali i opremi. Početna cijena Royal Enfielda Himalayana 450 (Base) je 6090 eura, dok izvedba Pass košta 100 eura više. Najskuplji Summit košta 6390 eura, no opremljen je žbičanim naplatcima koji podržavaju tubeless gume. Tvorničko jamstvo na Himalayanu 450 je tri godine.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Vespa PX 125/150 (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R