U salonu Novema Nova u Draganiću možete dogovoriti i probnu vožnju. Cijena mu je tek 500 eura veća od prethodnika
Novi tekućinom hlađeni jednocilindrični motor ima obujam od točno 451,65 ccm i razvija 40 KS pri 8000 o/min. Upravo je ovaj skok u performansama za mnoge vlasnike starog modela, ali i potencijalne kupce novog, ključna stavka na Royal Enfieldu Himalayanu 450. Poboljšanja nisu samo rezultat neznatnog povećanja obujma, već i nove, moderne konstrukcije motora: hlađenje tekućinom, elektronsko ubrizgavanje goriva, dvije bregaste osovine u glavi (DOHC) i četiri ventila.
Novi Royal Enfield Himalayan 450 u duljinu mjeri 2245 mm, u visinu 1316 a u širinu 852 mm. Ovisno o izvedbi vjetrobranskog stakla, visina se povećava na 1415 mm, a ovisno o zaštiti ruku širina ide do 900 mm. Međuosovinski razmak je 1510 mm, a kao masa praznog vozila navedena je brojka od 198 kilograma. Dopuštena je nosivost od 200 kilograma.
Royal Enfield Himalayan 450 ističe se iznimno dugim hodom ovjesa upside-down vilice i izravno montiranog amortizera s progresivnom oprugom. I sprijeda i straga hod Showina ovjesa iznosi čak 200 milimetara. Sprijeda rotira kotač od 21 cola, straga je veličine 17 cola a kotači s klasičnim žbicama ukazuju na upotrebu zračnica. Prednji disk je promjera 320 mm, straga je 270 mm a Himalayan 450 se može pohvaliti i dvokanalnim ABS-om.
Iznad kompaktnog monocilindrika nalazi se 17-litreni spremnik goriva golemog izgleda, koji bi uz štedljivu potrošnju od 3,6 l/100 km trebao omogućiti domet i do 500 km. Okruglo prednje svjetlo uokvireno je kratkim vjetrobranom a sva svjetla na Royal Enfieldu Himalayanu 450 su u LED tehnologiji. Ravni upravljač smješten je dosta naprijed, sjedalo je podijeljeno u dva dijela, a cjevasti stražnji dio okvira završava širokim blatobranom s integriranim osvjetljenjem.
Budući da postoje različita sjedala koje možete izabrati za Himalayan 450, trebalo bi biti se naći nešto što je prikladno za osobe uzrasta od 1,60 do 1,90 m. Nisko sjedalo je na visini 805 ili 825 mm, standardno na 825 i 845 mm. Ukoliko naručite rally-sjedalo pune dužine, dobit ćete visinu od 865 mm. Kao i kod prethodnika, veći TFT-kokpit može se umrežiti s pametnim telefonom, a ujedno služi i kao navigacijski sustav.
Bazna izvedba Royal Enfielda Himalayana 450 je ona u pješčano smeđoj boji (Kaza Brown). Ostale boje: 'Slate Himalayan Salt', 'Slate Poppy Blue', 'Kamet White', 'Hanle Black'. Cijena u konačnici ovisi o izboru boje, ali i opremi. Početna cijena Royal Enfielda Himalayana 450 (Base) je 6090 eura, dok izvedba Pass košta 100 eura više. Najskuplji Summit košta 6390 eura, no opremljen je žbičanim naplatcima koji podržavaju tubeless gume. Tvorničko jamstvo na Himalayanu 450 je tri godine.