Atraktivni novitet uskoro će biti i službeno predstavljen, a radi se o najmodernijem i najsnažnijem Enfieldu svih vremena
Prototip prikazan prošle godine vrlo je brzo pridobio simpatije publike, stoga ne čudi odluka uprave o konačnom pokretanju serijske proizvodnje. Za pokretanje je zadužen poznati jednocilindraš, ali uz povećan promjer cilindra, što bi trebalo rezultirati ukupnim radnim obujmom od 535 ccm. Zbog toga je unaprijeđen i sustav ubrizgavanja, koji je sada većeg promjera, a sve skupa trebalo bi rezultirati snagom od 35 KS ili neznatno više. Nije neka brojka, ali biti će to najbrži Enfield ikada proizveden, prema kriterijima ubrzanja i najviše brzine.
Okvir je potpuno novokonstruiran, premda je zadržana stara receptura dvostruke kolijevke od čeličnih cijevi. Diskove nalazimo i sprijeda i straga, a cjelokupni je styling snažno inspiriran motociklima iz 60-ih godina prošlog stoljeća – nisko sjedalo i upravljač, uz dvije opcije sjedala. Sportski karakter trebao bi biti prisutan i u vožnji, prvenstveno zahvaljujući maloj masi, pa bi jednocilindraš trebao pružiti i određenu količinu zabave. Ugrubo, očekivana cijena trebala bi se kretati oko 40.000 kn, što bi moglo privući neke nove profile kupaca.