Sveobuhvatne dorade sportskih projektila iz Noalea
Aprilia je obnovila svoj sportski top-model, koji se izgledom sasvim približio ranije predstavljenom modelu RS 660. Revizija je bila sveobuhvatna, jer cilj je vratiti se u sami vrh superbike klase. Aerodinamika je pomno dorađena kako bi se lakše postigla maksimalna brzina, uz veći downforce za više stabilnosti na ravnome i u zavojima. Zato su ovdje nezaobilazna aerodinamička krilca, integrirana u bočne oklope, dok nova LED svjetla imaju i funkciju 'cornering-light' za bolju preglednost u zavojima.
Ergonomija sjedenja nešto je opuštenija nego prije, ali i dalje naglašeno sportska. Elektronički arsenal kontrolira upravljačka jedinica Marelli 11MP koja prati šest osi motocikla. Na raspolaganju je šest modova vožnje, od čega su tri namijenjena za vožnju po stazi.
Na tehničkoj strani priče, novosti uključuju povećanje obujma motora sa 1077 na 1099 ccm, ali je snaga ostala na dosadašnjih 217 KS. Novi ispušni sustav također je zaslužan za ispunjavanje norme Euro 5, a tu je i nova stražnja vilica. Kupcima su ponuđene dvije verzije, standardna i Factory, a potonja se prepoznaje po kovanim aluminijskim naplatcima i poluaktivnom ovjesu Öhlins Smart EC 2.0 i kočnim čeljustima Brembo Stylema. Maloprodajne cijene su
167.890 kn, odnosno 197.490 za Factory.
Istovremeno je predstavljen i obnovljeni naked Tuono V4, koji je također prilagođen normi Euro 5, iako je motor ostao neizmijenjen i jednako je snažan kao prije (175 KS iz 1077 ccm). Novi Tuono V4 također dolazi s novom stražnjom vilicom, dok je dizajn usklađen s ranije predstavljenim modelom Tuono 660. Razlike između standardne verzije i prestižne Factory uvelike se podudaraju s onima na modelu RSV4, a cijene iznose
139.690, odnosno 158.590 kn.