Popularni mid-naked iz Iwate ima novo lice i snažnije kočnice
Dizajn Yamahinog bestsellera prati smjernice nedavno predstavljene, veće inačice MT-09. Ključ izgleda je kompaktan i minimalistički novi sklop prednjih LED-jedinica oblikovan u formi slova Y. Tu su i nova krilca na bokovima spremnika za gorivo (14 litara) s oštro oblikovanim kanalima za zrak.
CP2-agregat obujma 690 ccm je po uzoru na onaj u Traceru 700 usklađen na normu Euro 5. Ima izmijenjene usisne kanale te optimizirane mlaznice za gorivo, kao i novi ispušni sustav 2 u 1 te modificirani ECU. Izmjenama je postignut linearniji razvoj snage uz zadržavanje performansi i prepoznatljivog karaktera.
Kad smo već kod snage recimo da CP2 u MT-07 razvija 73 KS pri 9000 o/min te okretni moment od 67 Nm pri 6500 o/min. Dakle, u odnosu na prethodno izdanje izgubio je po jednu KS i jedan Nm, što u svakododnevoci ne bi trebalo nedostajati. Nova je i ispušna cijev koja je sada srebrne boje, kao i prigušivač te štitnik ispuha.
Jedna od najznačajnijih tehničkih nadogradnji modela MT-07 je novi i učinkovitiji sustav prednjih kočnica. Veličina prednjih diskova povećana je s dosadašnjih 282 na 298 mm, što bi trebalo osigurati kraće zaustavne putove. Isto tako, upravljač je širi za 32 mm, što bi pak trebalo rezultirati boljom upravljivošću i lakšim manevriranjem.
LCD instrumenti su slični onima u Traceru 700. Kompaktni, lagani i kontrasni višenamjenski zaslon pruža obilje jasnih i korisnih informacija, a informacijama se upravlja putem prekidača na upravljaču. Osim novog LED svjetla, MT-07 za 2021. ima i lakše i kompaktnije pokazivače smjera a opremljen je i lakšim akumulatorom.
Novi MT-07 bit će dostupan u tri boje: storm-fluo, icon-blue i tech-black. Isporuke kreću od siječnja iduće godine a cijena za Hrvatsku u ovom trenutku još nije poznata.