Jedna od najprodavanijih Hondi u posljednjih desetak godina temeljito je osvježena
Serija NC u Hondinoj modelskoj gami ima poseban značaj. Naime, Honda je prije 12 godina zahvaljujući derivatima NC 700 primjereno odgovorila na veliku financijsku krizu, ponudivši tržištu iznimno korektan proizvod po vrlo prihvatljivoj cijeni. No, u međuvremenu je prošlo dosta vremena, pojavila se i jeftinija serija CB 500 pa su prodajne brojke NC-a 750 ipak malo 'popustile'. Bio je to svojevrsni alarm da jedna od najprodavanijih Hondi u posljednjih desetak godina – NC 750 X - itekako vapi za osvježenjem.
A osvježenje joj je godilo, kako dizajnerski tako i tehnički. Paralelni twin obujma 745 ccm od sada se vrti 600 okretaja više a poradilo se i na razvodu. Snaga je porasla na 59 KS (plus od 4 KS), okretni moment na 69 Nm, prve tri brzine u mjenjaču su kraće stupnjevane (vrijedi i za DCT-mjenjač) dok su preostale tri postavljene duže (radi smanjenja potrošnje, buke, vibracija itd.).
Potrošnja je tvornički deklarirana na 3,5 l/100 km a spremnik goriva je volumena 14,1 litara. Dakle, potencijalni doseg od 400 km u rangu je touring motocikala, pa se NC 750 X nudi i sa setom tvorničkih kofera, višim vjetrobranom itd.
Agresivniji i korpuletniji izgled NC-a prati i porast vozne dinamike. Vozaču su na raspolaganju tri mape (sport, rain i standard) a moguće je podešavati i intenzitet kontrole trakcije. Novo vjetrobransko staklo i oplate pružaju učinkovitiju zaštitu od vjetra, a novost su i snažnije LED-svjetlo te pregledniji LC-instrumenti.
Prostor u predjelu lažnog spremnika goriva porastao je na 23 litre (plus od jedne litre) a uz doplatu u njemu dobivate i USB-utor. Okvir je na modelu za 2021. lakši za šest kilograma, hod ovjesa je sprijeda i straga skraćen na 120 mm dok je visina sjedala pak snižena za 30 mm.
NC 750 X u domaće salone stiže krajem travnja, a glavni uvoznik Honde za Hrvatsku Ruting navodi da teži formiranju cijene koja će biti istovjetna prethodnom modelu. Ukoliko je riječ o izvedbi s klasičnim mjenjačem tada bi to iznosilo otprilike 59.000 kuna, dok se s DCT-om cijena penje za pet tisuća kuna tj. na 64.000 kuna.