U okvir modela X-MAX 250 ubačen je jednocilindarski motor iz modela
Majesty 400, ugrađene su snažnije kočnice, a styling je dotjeran LED
svjetlima i novim instrumentima
Dobro znamo kako se Yamaha veće neko vrijeme temeljito priprema za žestoku ofanzivu, iako se to nije moglo zaključiti prema viđenom na prošlogodišnjem sajmu u Milanu. Tek blago kozmetički dotjerana gama, bez konkretnog novog modela (izuzev dotjeranog FJR-a 1300), dala je naslututi kako se 'iza zastora' nešto ipak događa. Već se naveliko šuška o novom R1, a sada je, potpuno neočekivano, stigla vijest o novoj inačici proslavljenog GT skutera.
Model X-MAX 250 već se nebrojeno puta dokazao kao skuter za sve prilike. Izuzetno je okretan i zabavan u vožnji, pa su ga mnogi birali kao gradsko prijevozno sredstvo, spremno i za vožnju na dulje međugradske relacije. Izuzetno jak adut, osim sportske ciklistike, bio je i prostor pod sjedalom, koji bez problema prima čak dvije integralne kacige i mnoštvo sitnica.
A s inačicom od 400 ccm, napravljena je idealna međustepenica između slabije 250-ke i prestižnog modela T-MAX 530. Dakle, X-MAX 400 vješto kombinira okretnost 250-ke, uz performanse više klase. Ukratko, ovo je idealan skuter po principu 'jedan za sve', koji uz sve postojeće kvalitete, nudi osjetno bolje performanse po pitanju ubrzanja, međuubrzanja i najviše brzine.
Jednocilindraš je poznat iz modela Majesty, obujma je 395 ccm i razvija snagu od 31,5 KS pri 7500 o/min, čime se idealno uklapa između 20,5 KS (X-MAX 250) i 46,5 KS (T-MAX 530). Poboljšanje performansi prate i osnažene kočnice, pa se tako sprijeda nalaze dva diska promjera 267 mm, a straga jedan disk od 267 mm. Prednji je kotač ostao nepromijenjenih dimenzija, ali je stražnji za broj širi i col manji (150/70-13).
Vanjština je oplemenjena LED svjetlima sprijeda i straga, dok je masa skutera spremnog za vožnju nešto veća, ukupno 211 kg. Kako i za ostale modele iz ponude, kupcima je na izbor ponuđen širok asortiman dodatne opreme. Za inačicu bez ABS-a potrebno je izbrojati 48.900 kn.