Cestovno orijentirani model dolazi s prednjim kotačem od 19 cola, kraćim hodom ovjesa, snažnijim kočnicama i promijenjenom ergonomijom
Za razliku od inicijalno predstavljene inačice DE (dual explorer) s kombinacijom žbičanih kotača 21/17 cola, cestovno orijentirani model opremljen je lijevanim kotačima 19/17 cola na kojima se nalaze gume cestovnog profila.
Motor od 83 KS, okvir i elektronički paket ostali su jednaki, dok se najveće promjene kriju u hodu ovjesa koji je smanjen sa 220 na 150 mm, sprijeda i straga. Budući da terenski nastup nije u prvom planu, prednja vilica nudi isključivo podešavenje prednapregnutosti opruge, dok se stražnji amortizer može podešavati po predopterećenju opruge i povratu. Odmak od tlak smanjen je sa 220 na 185 mm, kao i visina sjedala sa 855 na 825 mm.
Za razliku od verzije DE, strandardni V-Strom 800 dolazi s četveroklipnim radijalnim čeljustima, a tu je i veći vjetrobran koji se može podešavati po visini, ali za to je potreban imbus ključ.
Izvjesne promjene tiču se ergonomije sjedenja, upravljač je postavljen 13 mm niže, uži je za 15 mm i pomaknut prema naprijed za 23 mm. Oslonci za noge nisu čelični, nego od alu legure, a postavljeni su 7 mm više i povučeni 14 mm unatrag. Jasno, boje su različite, pa tako standardni dolazi u tri kombinacije (plavi, sivozeleni i crni) te se očekuje oko 1000 eura niža cijena nego za avanturističku varijantu DE za koju treba izbrojati 12.390 eura.