Scrambler verzija popularnog Himalayana više je okrenuta cestovnoj uporabi
Nakon brojnih špekulacija, sada je službeno – Scram 411 stiže u prodajne salone već krajem travnja. Za razliku od modela Himalayan koji koristi prednji kotač promjera 21 cola, Scram korisiti onaj od 19 cola, dok je straga također 17-colni. Kotači su žbičani, ali je udaljenost od tla smanjena za 20 mm na ukupno 200 mm, što je posljedica smanjenog hoda ovjesa s 200 na 190 mm.
Estetske izmjene uključuju tipične zahvate kojima se enduro preobražava u scrambler. Sprijeda tako ne nalazimo maleni vjetrobran, već minimalističku maskicu oko prednjeg svjetla. Prednji blatobran sada je priljubljen uz kotač, dok umjesto crash-barova nalazimo bočne pokrove sa stiliziranim natpisom. Instrumenti, uključujući navigacijski modul, preuzeti su s modela Meteor 350.
Manje izmjene u ergonomiji podrazumijevaju drukčije, jednodijelono sjedalo udaljeno od tla 795 mm, što je svega 5 mm niže u odnosu na Himalayan. Scram 411 nema nosače prtljage, već se za potrebe vezanja torbe koristi rukohvat za suvozača.
Pogonska jedinica ostala je netaknuta, što sugerira i oznaka 411. Jednocilindarski motor razvija 25 KS pri 6500 o/min i 32 Nm pri 4500 o/min. Domaći uvoznik,
Novema Nova, zasad nije objavio službene cijene, ali je za očekivati nešto niži iznos nego u slučaju standarne verzije Himalayana. Kupci Scrama mogu birati između pet boja i dvije razine opremljenosti.