Novi roadster pokreće jednocilindarski motor snage 40 KS, sprijeda i straga su 17-colni kotači
Royal Enfield predstavio je novi istinski roadster, bez suvišnih dodataka i s prepoznatljivim retro šarmom, kao nasljednik modela Scram 411. Pokreće ga tekućinom hlađeni jednocilindarski motor obujma 452 ccm, snage 40 KS pri 8000 o/min i okretnog momenta od 40 Nm pri 5500 o/min. Tvornički deklarirana potrošnja iznosi 3,4 l/100 km, šo uz spremnik goriva od 11 litara osigurava autonomiju od 320 km.
U odnosu na bratski Himalayan 450 najveća je razlika u dimenzijama kotača, odnosno guma koje su namijenjene što boljem cestovnom nastupu. Sprijeda i straga su 17-colni kotači, a gume su formata 120/70, odnosno 160/60. Relativno široke gume za klasu motocikla, što dodatno podiže optički dojam.
Kočnice su također ozbiljne – sprijeda je disk promjera 310 mm, a straga 270 mm. Masa motocikla spremnog za vožnju iznosi 184 kg što baš i nije perolaka kategorija. Hod prednjeg ovjesa iznosi 140 mm, stražnjeg 150 mm, a jednodijelno sjedalo postavljeno je na 780 mm od tla. Nosivost je izdašnih 190 kg, što znači da Guerilla dobro podnosi vožnju udvoje.
Zanimljiv detalj je okrugli TFT-zaslon s mogućnošću povezivanja, WiFi i Google kartografskom navigacijom. Kokpit također prikazuje glazbeni player pametnog telefona i dolazne poruke. Međutim, TFT zaslon dostupan je samo u dvije varijante opreme - Dash i Flash.
Ukupno su dostupne tri varijante i pet boja. Osnova je Analogue s jednostavnim LCD kokpitom i obojen u "Smoke Silver". Počinje od 5.690 eura. Iznad toga je model Dash s novim TFT zaslonom. Može se naručiti u varijantama boje "Playa Black" i "Gold Dip". Top model je Gurilla Flash od 5.990 eura, čija se doplata može objasniti isključivo razigranijom grafikom "Yellow Ribbon" i "Brava Blue". U domaće prodajne salone Guerilla stiže krajem kolovoza.