Spremnik goriva od 30 litara, produljeni hod ovjesa, bolja zaštita od vjetra i kiše...avantura može početi.
Bavarci su konačno skinulio veo s novog Adventurea i otkrili tehničke detalje. Za pokretanje je zadužen novi, tekućinom hlađeni boxer, kojeg poznajemo već gotovo punu godinu. No, za nove je potrebe dorađen u nekolicini detalja – snaga je ostala na 125 KS, ali je zamašnjak otežan za 950 grama u odnosu na standardni, što će poboljšati uglađenost u vožnji niskim okretajima, odnosno, pojednostaviti kretanje neasfaltiranim podlogama. Reducirane su i vibracije, ugradnjom novih gumenih dosjeda.
Vizualno, Adventure djeluje puno robusnije i glomaznije od standardnog GS-a, a najveći je razlog tome novi spremnik goriva. Izrađen je od aluminija, a ne od plastike kao na običnom GS-u. Obujam je 30 litara umjesto 20, a viši vjetrobran i bočni deflektori pruužaju bolji zaklon za vozača i suvozača. ABS i kontrola trakcije nalaze se na popisu osnovne opreme, kao i dva moda rada (road i rain). Hod ovjesa sprijeda i straga povećan je za 20 mm, a rezultat toga je i udaljenost od tla za 10 mm više nego li na standardnom modelu.