Superbike iz Akashija razvija 203 KS i 115 Nm
Dizajnerske intervencije najuočljivije su na prednjem dijelu, a novi nos neodoljivo podsjeća na kompresorski H2, odnosno H2R. Vjetrobran je sada položen strmije i viši je za 40 mm, a pod njime su agresivni usisnici zraka te LED svjetla. Jasno, tu su i danas nezaobilazna integrirana krilca koja ostvaruju bolji downforce pri visokim brzinama.
Razlike između starog i novog modela
Temeljite dorade motora i elektronike rezultirale su povećanjem snage na 203 KS i okretnog momenta na 115 Nm, dok intervencije na završnom prijenosu (stražnji lančanik 41 zub) osiguravaju još silovitija ispucavanja na izlascima iz zavoja.
Za razliku od ‘civilne’ verzije s jednim slovom R, ona s dva prestižna slova proizvedena je u svega 500 primjeraka. Ista je opremljena titanskim klipnjačama i klipovima s DLC-premazom, a dobavljač je tvrtka Pankl. Drukčije su i bregaste osovine, kao i ventili, pa se RR vrti sve do 14.700 o/min, dakle punih 500 okretaja više nego standardni model. Također, inačica RR standardno je opremljena kovanim kotačima Marchesini, koji su opcionalno dostupni na R-modelu.