155 suhih kilograma i više od 200 KS, za samo 500 najbogatijih sretnika
Ducati je konačno objavio i tehničke detalje vezane za najradikalniji Panigale. Nakon obične verzije, slijedi ona s oznakom S, zatim S Tricolore, pa ona s oznakom R. Ultimativni model, dakle peta stepenica u hijerarhiji, nosi naziv Superleggera i temelji se na inačici R, a odlikuje se brojnim elementima od magnezija i titana, zahvaljujući čemu je postignut zapanjujući omjer snage i mase.
Bez tekućina, Superleggera broji tek 155 kg, a spreman za vožnju ultralakih 177 kg. Kada znamo da snaga premašuje 200 KS, omjer 1 KS/1 kg postaje ‘lanjski snijeg’ i pitamo se do kuda se granice zapravo mogu pomaknuti?
Osim obilnog korištenja ekskluzivnih metala, velika je zastupljenost i karbonskih vlakana, ispuh je titanski, a akumulator litij-ionski. Prednja vilica Öhlins FL916, stražnji amortizer Öhlins TTX36, kočnice Brembo M50 Monoblock...treba li dalje nabrajati?
Superquadro motor je dodatno unaprijeđen, pa osim titanskih klipnjača i usisnih ventila (serijski na inačici R), korisit i ispušne ventile od titana, a klipovi koriste samo dvije karike, što je premijera u paleti ‘cestovnih’ Ducatija. Naposlijetku, olakšana je i nanovo izbalansirana radilica, a dostupan je i poseban ‘Race Kit’, koji skida još 2,5 kg i dodaje sljedećih 5 KS. I da, cijena će se kretati oko 65.000 eura.