Novi pogonski agregat, novi dizajn i jedinstvene karakteristike: Moto Guzzijeva legendarna 750-ica u potpunosti je obnovljena
U pretpremijernoj prezentaciji Piaggio Grupa predstavila je jedan od brojnih noviteta koji nas očekuju na tiskovnoj konferenciji Grupe u sklopu 69. međunarodnog sajma motocikala u Milanu, EICMA 2011.
Sajam u Milanu označava debi nove linije moto guzzija V7 koja se sastoji od tri modela, dvaju tourera i racera: V7 (klasični motocikl), V7 special (motocikl za zahtjevnije putnike i ljubitelje brzine) i V7 racer (napredna sportska verzija motocikla). Tri u potpunosti nova motocikla pružaju veću snagu i brzinu, sve na bazi okvira s dvostrukom kolijevkom i V-twin 90° pogonskog agregata s kardanskim prijenosom, kakvog koriste svi Moto Guzzijevi motocikli.
S ponudom ovih iznimnih novih modela Moto Guzzi završava godinu u kojoj je obilježena 90. godišnjica marke i održano posebno izdanje skupa Guzzi World Days. Na skupu je sudjelovalo više od 20.000 sudionika koji su stigli u Mandelo del Lario iz svakog kutka Italije, Europe i svijeta kako bi proslavili 90. rođendan ''orla'', marke osnovane 1921. godine.
Novi V7 modeli još su jedan u nizu opipljivih pokazatelja investicija Piaggio Grupe u Moto Guzzi koje će u sljedećih pet godina iznositi više od 40 milijuna eura, ne računajući ulaganje u tvornicu u Mandelu del Lariju. Prvi rezultati ovih investicija brzo su uslijedili s novim modelima poput stelvija 1200 8V, norgea 1200 8V i prethodne generacije modela V7. U prvih 10 mjeseci 2011. godine Moto Guzzi bilježi rast od 31% u usporedbi s istim razdobljem u prethodnoj godini, što je impresivan rezultat uzimajući u obzir pad europskog tržišta motocikala od 8%.
Novi pogonski agregat, novi dizajn i jedinstvene karakteristike: moto guzzi V7 postigao je novi napredak s potpunim redizajnom u skladu s originalnim V7, motociklom čija je proizvodnja započela 1966. godine u Mandelu del Lariju. Taj motocikl i njegovi nasljednici bilježili su izvanredan uspjeh na tržištima diljem svijeta.
Dizajn novog V7 koji će biti predstavljen u Milanu na sajmu EICMA 2011. otkriva nasljeđe ovog modela koji linijama podsjeća na slavne prethodnike, počevši od modela V7 750 special, njegovih oplata i blatobrana, pa sve do modela V7 sport koji je inspirirao spremnik goriva, prepoznatljivu karakteristiku modela V7.
Novi V 90° pogonski agregat na novoj V7 liniji u potpunosti je redizajniran, što ne uključuje samo njegov izgled. Povećana je snaga i okretni moment za više od 10%, a smanjena je potrošnja goriva i emisija štetnih plinova.
lijepo, bilo bi još ljepše da su se napisale tehničke karakteristike