Kultni talijanski skuter vraća se na tržište
Neobično dizajniran, s naprednim tehničkim rješenjima i talijanskom karizomom, Italjet Dragster brzo se prometnuo u ikonu još krajem 90-ih godina prošlog stoljeća. I dok je polako počeo tonuti u zaborav, talijanska marka jesenas je ugodno iznenadila predstavivši novu generaciju na sajmu EICMA Milano 2019.
I ne, to nije tek puki redizajn dosadašnjeg modela. Mogli bismo reći da je konstruiran na praznom listu papira, ali uz zadržavanje svih tehničkih specifičnosti koje se vežu uz original. Prije svega, riječ je o trellis-konstrukciji cjevastog okvira, kao i neovisnom upravljačkom sustavu koji razdvaja sile skretanja od rada ovjesa.
Novi Dragster nudit će se u verzijama 125 ccm (15 KS pri 10.000 o/min) i 200 ccm (20 KS pri 8250 o/min). Riječ je o četverotaktnim motorima hlađenim tekućinom, koji se odlikuju vrlo kratkim hodom klipa (58 x 47 mm; 63 x 58 mm), što im daje naglašeno sportski predznak i sklonost visokim okretajima, a tu je i sudržana masa od 108, odnosno 112 kg.
Vanjskih oplata gotovo da nema, sve su komponente izložene pogledima, a sve je začinjeno sportskim detaljima poput aluminijske prednje vilice, štitnika ruku u MotoGP stilu, kočnim čeljustima Brembo i sportskim gumama Pirelli – što i priliči jednom rasnom talijanskom proizvodu.
Prednarudžbe su otvorene, a
domaći uvoznik već je formirao maloprodajne cijene – za verziju 125 ccm plaća se okruglih 40.000 kn, dok je ona snažnija od 200 ccm skuplja za tri tisuće kuna.