Sport-touring model u 2014. godinu ulazi s više praktičnosti i sigurnosti
Dorade na modelu Z 1000 SX možda nisu sveobuhvatne, ali su napravljene s preciznim ciljevima. Za početak, uvažena je kritika koja se odnosila na smještaj prtljage, odnosno izgled samih bočnih kofera koji se nisu ponajbolje uklapali u siluetu. Sada je taj “problem” riješen novim koferima koji se nalaze na listi doplata, a osim što poboljšavaju ukupan optički dojam i uklapaju se u minimalističku filozofiju dizajna stražnjeg dijela, dovoljno su i funkcionalni sa svojih 28 litara obujma svaki. Drugim riječima, oba nude dovoljno mjesta za po jednu integralnu kacigu.
Od ostalih bitnih novosti izdvajamo uvođenje sustava kontrole trakcije KTRC, koja nudi tri različita moda rada, kao i dvije opcije isporučivanja snage. Nov je i način podešavanja stražnjeg ovjesa, putem dostupnije ručice, te ugradnja prednjih monoblok kočionih čeljusti Tokico, uz ABS kao opciju. Promijenjene su i postavke prednje vilice promjera 41 mm, dok su dorade na pogonskoj jedinici izvedene u cilju boljeg odaziva na gas.