Dobrodošlo povećanje obujma prvenstveno je 'zasluga' norme Euro 5, dok je povećanje snage minimalno, sa 24 na 27 KS pri 8500 o/min. Za razliku od modela 250 ccm, novi ima 286 ccm na račun hoda klipa povećanog za 8 mm (63 mm), dok je promjer od 76 mm ostao isti kao i na prethodniku.
Dorađen je i sustav razvoda ventila, filtar zraka je novi, što vrijedi i za ispušni sustav. Prijenosni omjeri su skraćeni za prvih pet stupnjeva što rezultira živahnijim ubrzanjima, dok je šesti stupanj produžen za ugodniji vožnju otvorenom cestom.
Izvjesne dorade tiču se okvira i ovjesa u svrhu postizanja bolje trakcije. Zanimljivo, okvir je 'izgubio' 25 posto krutosti, a otprilike isto vrijedi i za stražnju vilicu. Okvir je sada lakši za 2,15 kg, a stražnja vilica na vagi pokazuje 550 g manje.
Nova prednja vilica Showa ima 10 mm dulji hod, a motocikl ima odmak od tla veći za 5 mm (Rally, hod ovjesa 275 mm), dok je na modelu L hod ovjesa produžen za 30 mm, na ukupno 285 mm. Motocikli su 4 kg lakši od prethodnika, L broji 142 kg, a Rally 153 kg (masa motocikla spremnog za vožnju).
Rally i dalje njeguje duh relija Dakar, sada uz veći spremnik goriva od 12,8 litara (prije 10 l) za veći doseg. Inačica L ima obujam spremnika goriva jednak prethodniku (7,8 l). Kod oba modela malo je dorađena i ergonomija sjedenja, upravljač je nešto bliži vozaču, a oslonci nogu postavljeni su niže. Dolazak u prodajne salone očekuje se tijekom ožujka, a cijena bi trebala biti viša otprilike 2500 kn u odnosu na dosadašnji model od 250 ccm za koji je bilo potrebno izbrojati 42.500 kn.