Opsežne dorade Yamahinog crossovera
Očekivano, nakon što je model MT-09 temeljito dorađen za 2021., isto se dogodilo i s popularnim crossoverom koji koristi istu tehničku osnovu. Kao i naked, Tracer 9 sada razvija 119 umjesto 115 KS, što je prije svega rezultat povećanog obujma motora sa 847 na 889 ccm.
Međutim, nije samo pogonska jedinica temeljito dorađena, novi je ispušni sustav i promijenjeni su omjeri završnog prijenosa. Dosadašnji 'diamond' okvir zamijenio je onaj Deltabox-konstrukcije, a masa motocikla snižena je za 2 kg, na 212 kg sa svim tekućinama. Nadalje, Tracer 9 ima produženu stražnju vilicu za 60 mm u odnosu na naked, uz međuosovinski razmak od 1500 mm, za veću stabilnost.
Inačica Tracer 9 GT je putno orijentirana i dolazi s tvorničkim setom bočnih kofera, a putovanje udvoje sada je lakše zbog nosivosti povećane na 193 kg. Vjetorbran kod obje verzije podesiv je po visini 50 mm, a tempomat je na popisu osnovne opreme. Sjedalo je sada 15 mm bliže tlu (podesivo je u dvije pozicije), a novost je što se dodatno može podešavati ergonomija (nožni oslonci 15 mm gore-dolje), a upravljač se može podešavati za 9 mm naprijed-natrag odnosno 4 mm po visini.
Također, tu su i novi TFT instrumenti, a paket elektronike bogatiji je za IMU-jedinicu koja prati šest osi motocikla, što omogućuje rad ABS-a za zavoje, kontrolu trakcije u nagibu, kontrolu proklizavanja (slide-control) kao i kontrolu podizanja na stražnji kotač. Na raspolaganju su i četiri moda vožnje.
Za razliku od standardne verzije, putno-orijentirani GT dolazi s elektronskim poluaktivnim ovjesom KYB, kao i quickshifterom koji radi u oba smjera, ali i svjetlima za zavoje te grijanim ručicama. U prodajnim salonima Tracer 9 i GT očekuju se tijekom ožujka 2021.