Oštriji dizajn, veći spremnik goriva, sustav start-stop i keyless
Četverotaktna 125-ica prošla je prilagodbu na Euro 5 bez posljedica tj. smanjivanja snage. Naime, monocilindraš i dalje razvija 12,2 KS i okretni moment od 11,7 Nm. Serijski ugrađena kontrola trakcije s tim vrijednostima zaista ne bi trebala imati nikakvih problema. Uz to, Nmax se može pohvaliti i sustavom start-stop koji štedi gorivo u gradskom režimu vožnje.
Oštrije skrojene oplate ne samo da Nmaxu bolje pristaju, već mu istovremeno poboljšavaju aerodinamička svojstva. Tu su i dvostruka LED-svjetla a nova ponuda boja zaokružuje atraktvni dizajn Yamahinog gradskog skutera.
Nova konstrukcija okvira omogućila je ugradnju spremnika goriva od 7,1 litara, što bi po našim iskustvima s prethodnikom trebalo biti dostatno za oko 300 km. Nova kontrukcija okvira i spremnika goriva omogućila je i niži centar težišta uslijed čega bi Nmax trebao biti upravljiviji i agilniji.
Kokpit pak čini novi LC-displej a Nmax se od sada preko bluetootha može umrežiti s vašim pametnim telefonom. Novost je i keyless-sustav koji je do sada bio prisutan tek u skuterima skupljeg cjenovnog razreda. U Yamahi kažu da Nmax 125 možemo očekivati u prodajnim salonima od veljače 2021. i to u bojama 'Anodized Red', 'Phantom Blue' i 'Power Grey'. Službena cijena zasad nije poznata.