Riječ je o baznom modelu Tiger-obitelji
Podsjetimo, model Tiger 900 dosad je bio dostupan u četiri različite inačice, a novost je što bazni model sada mijenja onaj naziva 850 Sport. I dalje je riječ o poznatom trocilindarskom motoru nepromijenjenog obujma, ali tu je novi mapping zbog kojeg je snaga spuštena sa 95 na 85 KS, a okretni moment sa 87 na 82 Nm. Jasno, tu je i mogućnost homologacije na A2-kategoriju.
Budući da je motor manje opterećen, servisni interval produljen je na 16.000 km, a sve ostalo po pitanju mehanike, ovjesa i kočnica ostaje nepromijenjeno. Tiger 850 Sport opremljen je prednjim kotačem od 19 cola s gumom 100/90, dok stražnji od 17 cola nosi gumu 150/70. Također, tu su i premium kočnice Brembo Stylema prenesene s dosadašnjeg modela Tiger 900.
Ipak, elektronički paket je nešto skromniji, tu je 5-inčni TFT zaslon bez mogućnosti povezivanja, a modovi vožnje su Road i Rain. Kontrola trakcije može se isključiti, svjetla su u LED tehnologiji, a od koristi je i USB utičnica u kokpitu. Na britanskom tržištu Tiger 850 Sport povoljniji je od osnovnog Tigera 900 kojeg zamjenjuje za 200 funti, pa istu relaciju očekujemo i na hrvatskom tržištu. Dobra vijest je da kompletan asortiman dodatne opreme s modela Tiger 900 možete ugraditi na 850 Sport.